Andreassen Skrevet 8. Februar 2005 Rapporter Skrevet 8. Februar 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/02/08/422839.html Finner ikke ord! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Heidi Skrevet 8. Februar 2005 Rapporter Skrevet 8. Februar 2005 Dette var jo helt forfærdeligt De kan da ikke bare tro at de kan skyte hunden fordi de ikke kan roe den. Hvad havde de troet #-o Håper de tjenestemenn kommer til og bøde for dette.. At de mister jobber og ryger en tur bag tremmer for dyremishandlingn
Cavalier&Collie Skrevet 8. Februar 2005 Rapporter Skrevet 8. Februar 2005 Nå gråter jeg på ordentlig foran dataen, tenk hvordan de var når de var små valper og fikk en så brå slutt på livet Det er polititet som er blitt tjuvradder Flaming
Kristina Skrevet 8. Februar 2005 Rapporter Skrevet 8. Februar 2005 Ja, de blir nok mye roligere etter å ha blitt spraya med pepperspray ARGH! Blir så sinna, har ikke ord. Hadde skutt snuten sjøl, hadde det vært mine bikkjer!!!! .........***************
Anca Skrevet 8. Februar 2005 Rapporter Skrevet 8. Februar 2005 Må si meg enig med selveste Hitler her (da er det alvorlig!); etter at jeg har lært mennesket og kjenne, foretrekker jeg hunder!
Andreassen Skrevet 8. Februar 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2005 Må si meg enig med selveste Hitler her (da er det alvorlig!); etter at jeg har lært mennesket og kjenne, foretrekker jeg hunder! Må si meg enig der!
Anne Skrevet 8. Februar 2005 Rapporter Skrevet 8. Februar 2005 Helt utrolig :-o Hvem hadde vel ikke blitt sint av å bli tauet vekk i en bil, være i bile ei et døgn, og så bli sprayet med pepperspray!!!!!!!!!!!!! De menneskene skulle ikke fått arbeide som politi
Andreassen Skrevet 8. Februar 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2005 de menneskene skulle hengt fra nærmeste lyktestolpe etter nakken de...
Kathrine Skrevet 8. Februar 2005 Rapporter Skrevet 8. Februar 2005 Har vert dårlig i hele dag eg Flaming At dette skal gå ann er helt uvirkelig. Men eg er klar for å kjempe for denne saken her, og håper virkelig at folk er med å støtter dette.. Det er vanselig å vite hva man skal si i en sånn sammenheng.. arh..
Renate A Skrevet 8. Februar 2005 Rapporter Skrevet 8. Februar 2005 Gale mennesker tenk så redde hunden var.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar