Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som bor i nærheten av Carl berner?


Maria

Recommended Posts

Dere...

Jeg driver på med et fiktivt konseptutviklingsprosjekt for Bülow-Hanssens plass i Oslo (på skolen), og lurer på om det er noen av dere her inne som bor i nærheten av plassen/Carl Berner og har formeninger om hva området trenger? Jeg har frie tøyler hva gjelder bruksområde på plassen - men det jeg lager må ta hensyn til stedets sjel og kontekst. Hva ønsker dere som bor i området av Bülow-Hanssens plass, som per i dag blir brukt som gjennomgangsområde.

Setter utrolig stor pris på svar om noen har noe å bidra med! Jeg vil gjerne gjøre prosjektet så reellt som mulig :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den lille parken "ovenfor" rundkjøringa? Den er jo litt bortgjemt, så det hadde vært interessant å se hva som kan gå an der. Må du ta med i beregning lekeplassen og vannfontena som er der, eller kan du gjøre hva du vil med arealet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jevne hele greia med jorden, poenget er egentlig bare å få trening i konseptutvikling. Men siden jeg ønsker å lage et prosjekt som faktisk kunne blitt laget i virkeligheten ønsker jeg å vite litt om hva folk i området føler de mangler/trenger av en eventuell opprustning av plassen. Per i dag er plassen eneste park i området - en kvalitet jeg har tenkt å styrke. Men dersom noen har konkrete forslag tar jeg gledelig imot. :ahappy: Har en del ideer allerede da, men det er jo såå vanskelig å konkretisere dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det sikkert flere som ville foretrekke at det er hundefritt, siden det er en del områder her det er mye løs hund. Utover det har jeg ikke peiling på konseptutvikling egentlig ;( Hva med en sånn grill de har i sofienbergparken *le* Nei, jeg får ta turen dit og se om jeg får noen idéer da. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...