Min hund har MÅTTET ut etter 1-2 timer innimellom, uten at hun har vært syk av den grunn🤷♀️ bare drukket mye eller vært stresset. Normalt klarer hun fint holde seg 6-12t.
Ja er ganske sprøtt utenfor nå! Ikke noe valpevennlig vær for en fyr som må ut å tisse ganske ofte. Eldstemann står i dørkarmen og ler av oss fordi vi må ut🙊 Fikk gått på tur med de før det ble skikkelig storm og resten av dagen har vi vært inne - har ikke hørt klaging fra noen av de😂
Var innom en outlet i dag på jakt etter julegaver, men plutselig fant jeg ut at de hadde hundeutstyr så da ble det nytt Hunter kobbel og Kennel kombi sele. Fikk sele og kobbel til 170 kroner 😯 Det gjør godt i studentlommeboka. Har vært på jakt etter en trekksele til unghunden. Var veldig usikker på str, men tror den her sitter greit? Sliter alltid med å se hvordan en sele skal sitte 😅
Hvis du mener rottweiler er hunden for deg mtp egenskaper osv, så hadde jeg satset på den, og gjort research etter en lettere type rottweiler heller enn å gå for en blanding.