Akita Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Siden det har vore stor int for treff etter vi var en liten gjeng på treff, så tenkte eg at vi må få til noe. Var veldig greit på gamlehaugen, så hva sier dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Er med når som helst vi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Kan sikkert komme vi også hvis det passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Hvis det passer ind i mit skema, kan det være jeg kommer til bergen og tager med, da Charlie trenger lidt til andre hunde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 15. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Visst eg sier lørdag 23 eller søndag 24 januar. Hva sier dere da? Er gjerne best i en helg om vi skal få flest mulig med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Jeg sier at jeg kan begge dager, men at lørdag er best for min del, da det allerede er svært hundetreff oppi her på søndager + utstillingstrening for dalmiser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Hvordan er det med folk på Gamlehaugen i helgene? Mange som går tur og ikke vil ha løse hunder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Varierer veldig, når det er finvær er det en del folk som aker og sånn akkurat nedenfor slottet, men litt borti der som vi var pleier det å være ganske stille. Er det kanonvær, kan det komme noen i ny og ne på den stien nedenfor, men noe stor trafikk kan jeg ikke se for meg at det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarteV Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Vi er med igjen, ingen spesielle problemer med noen dager vanligvis. Så her henger vi oss på når dere andre kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Grisungene sier at de syns dere er dumme som har treff når det er så kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Prikkedusten roper høyt og tydelig at det ikke finnes dårlig vær, bare dårlige klær.. Euro er jo en frysepinne uten like, men jeg kan love at krekene finner måter å holde varmen på! Haha... :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Kaldt? Det er ikke kaldt for denne gutten før det er -30 og storm. (Eller, jeg tror han glemmer det er kaldt uansett, med en gang han får øye på Aila... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarteV Skrevet 16. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2010 Pff, kan ikke la seg stoppe av litt "kulde". Nå for tiden er det jo nesten plussgrader jo! Og hva er vel bedre enn å løpe rundt å holde varmen! Aila sukket tungt, men innerst inne syns hun det var morro med masse oppmerksomhet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 18. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2010 Men da sier vi lørdag 23 januar kl 13 på gamlehaugen. Hvem kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarteV Skrevet 21. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2010 Var ikke mye respons gitt! Hvor ble alle av? Jeg vet mer imorgen, vært snakk om at vi reiser vekk for helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 21. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2010 Tror jeg er endt ud med ikke at have fri den dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 22. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2010 Vi kan heller ikke være med pga øyebetennelsen til Akita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarteV Skrevet 23. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2010 Vi er bortreist og har heller ikke mulighet. God bedring til Akita! Satser på vi klarer noe om ikke aaaaltfor lengst da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarteV Skrevet 30. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2010 Er det noen som er interessert i et treff om ikke så lenge?:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 30. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2010 Vi er! Men vi kan kun ettermiddag etter 16 og i helgene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 30. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2010 Vi er hjemme igjen, og med når som helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monaa Skrevet 10. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2010 Nala har veldig lyst å leke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarteV Skrevet 11. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2010 Vi ogsååå! Vi kan stortsett nesten alltid omtrent - haha Formiddager som ettermiddager, men neste uke begynner kjøret. Da kan jeg bare ettermiddager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eple Skrevet 11. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2010 Hvis ikke alle her skal i morsdag osv, kan vi jo møtes søndag formiddag når resten av befolkningen er i besøk? Er du i landet for tiden charpi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2010 Uhu, jeg vil være med, men kan ikke søndag. Er i Trondheim da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar