Gå til innhold
Hundesonen.no

"Faguttrykk..."


mokken

Recommended Posts

Jeg skal skrive for en engelsk dommer i helgen, for Norsk minityrhundklubb.

Noen so har gode tips til ting jeg bør kunne skrive på engelsk av kroppsdeler etc?

Kan de vanlige da, og det gikk jo greit forrige gang men da var det store raser.

Sikkert andre ting som blir gjengangere denne helgen, vet ikke hvor mye "webbing" det er på små raser :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal skrive for en engelsk dommer i helgen, for Norsk minityrhundklubb.

Noen so har gode tips til ting jeg bør kunne skrive på engelsk av kroppsdeler etc?

Kan de vanlige da, og det gikk jo greit forrige gang men da var det store raser.

Sikkert andre ting som blir gjengangere denne helgen, vet ikke hvor mye "webbing" det er på små raser :)

Liten link her som kan være nyttig: http://www.makephpbb.com/phpbb/viewtopic.p...sprat&p=279

Har ikke sett gjennom alt, men kontrollert litt der på en del ting når jeg styrte med engelske kritikker. Ellers har jeg nettopp sendt en mail angående bestilling av denne her: Trilingual Dictionary of Canine Terminology fra FCI (den er engelsk-fransk-tysk).

Spurte om den kunne bestilles som privatperson, men ikke fått svar enda. Det blir jo uansett ikke tidsnok, men om du er interessert gir jeg deg gjerne en lyd om det kommer et svar etterhvert =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...