Neron Skrevet 27. Mars 2009 Rapporter Skrevet 27. Mars 2009 Nå er jeg helt ny her, men tenkte det kunne vært kjekt å hatt ett treff for oss med Hund i Bergen Vi kunne samlet en del folk, møtes en avtalt plass, til avtalt tid og dato og så gått en tur med Hundene hele gjengen Dette er noe vi hadde hatt godt av, og ikke minst hundene, da det er en veldig god sosalisering Hadde det ikke vært kjekt å fått til noe sånt ?
MetteOgBeatrix Skrevet 27. Mars 2009 Rapporter Skrevet 27. Mars 2009 Heisann og velkommen hit! Det er hundetreff i Kanadaskogen hver søndag kl. 14. Da treffes vi og hundene får leke.. Folk pleier vanligvis ikke å gå tur men det er jo definitivt muligheter for å gjøre det også i området. Er en annen tråd her om det treffet.
Neron Skrevet 27. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mars 2009 Åhh så spennede Det var jeg ikke klar over:) Kanskje jeg skal sulle meg dit en søndag da:) har du link til den tråden ?
MetteOgBeatrix Skrevet 27. Mars 2009 Rapporter Skrevet 27. Mars 2009 Åhh så spennede Det var jeg ikke klar over:) Kanskje jeg skal sulle meg dit en søndag da:) har du link til den tråden ? Jeg klarer ikke å finne den igjen, og nå er jeg jammen usikker på om det var her eller på et annet forum jeg først leste om treffet, hihi Men det er i alle fall søndager kl 14.. det er mange forskjellige hunder som kommer dit, store, små, valper og voksne. Bare å henge seg på. Er skikkelig mye folk når det er fint vær
Evelzz Skrevet 28. Mars 2009 Rapporter Skrevet 28. Mars 2009 Noen som har tenkt seg til Kanada (skogen) i mrg?
eple Skrevet 28. Mars 2009 Rapporter Skrevet 28. Mars 2009 Tror kanskje det blir litt voldsomt for oss nå i begynnelsen Vi blir nok med litt seinere!
Evelzz Skrevet 28. Mars 2009 Rapporter Skrevet 28. Mars 2009 Tror kanskje det blir litt voldsomt for oss nå i begynnelsen Vi blir nok med litt seinere! Hihi..! Hvor gammel er "dere" da..? "Vi" er bare 10 uker, og keen på å hilse på alle små Bergens-babisser, på treff eller privat nemlig..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar