Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

kan noen hjelpe meg med bilder?

Recommended Posts

jeg holder på å lage ett lite fakta ark om hund som guttungen skal ha med seg i barnehagen i morgen. i den forbindelse trenger jeg et bilde som viser tydelig klipping av negler, en hund som er hos frisøren. etc

og ellers hvis noen har noen ideer og komme med tar jeg gjerne imot det også!

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Kanskje ikke akkurat det du vil høre, men Lita holdt på på samme vis, fikk løst opp noen låsninger hos kiropraktor, følte hun ble noe bedre, men utover høsten kom det tilbake... Snakket med flere som mente hun bare skulle få noen uker med total ro og smertestillende fordi det sikkert bare var en strekk eller betennelse som ikke ville gi seg og ble slått opp igjen ofte fordi hun ikke kunne ta det med ro, men når det ikke ga resultater så ble det full halthetsutredning. Var halt etter rundering noen ganger, merket det første gang etter søksprøvene til NRH, og litt etter å ha trent lange søk i hardt terreng og kastet ball - kun etter å ha sovet en stund etterpå. Viste seg å være korsbånd, så det passet dårlig... Var ikke røket, men slitt nok til at det ville røket etterhvert, så da ble det operasjon, istedenfor å vente på at det skulle ryke...  Merket ingenting når jeg selv klemte osv på ulike steder, og hun så stort sett helt fin ut, om enn noe stiv innimellom bare.  Men når du uansett skal til fysio og vet så er det vel bare å vente å se, satser på at det er ingenting
    • Når det er så sjelden så tenker jeg sovnet bein eller bare litt sliten og groggy. Lykke til med helsesjekkene!
    • Nei, jeg har igrunn ikke vært så bekymret, føler ikke det er noe akutt iallefall. Men for hver gang det skjer så blir det litt mer merkelig og mindre sannsynlig at det er en strekk eller noe og mer sannsynlig at det kan være et eller annet. Husker ikke akkurat når drt startet for jeg la ikke spesielt mye i det første gangene men kanskje 5 ganger på 4-5 mnd. 
    • Skrev litt her i høst om problemer rundt hormoner, hyppig løpetid og innbilt svangerskap, og nå er det i morgen som er dagen hun skal kastreres. Passer perfekt, i og med at en av oss har fri helt til 6. januar.  Har snakket mye med veterinær om tilpassing i forhold til lite aktivitet og hvile, men kom til å tenke på andre praktiske tilpasninger vi kan gjøre hjemme? Hun sover i senga si på gulvet, men hopper gjerne opp til oss i løpet av natta. Tenker kanskje det er lurt å legge henne rett i senga vår nå i starten så vi unngår at hun hopper? Hun har vært i narkose en gang tidligere og da mener jeg at det lakk litt urin rett etterpå. Tenker med denne operasjonen at det kan kanskje lekke litt, ville dere evt kjøpt inn tisselaken til plassen hennes i sofaen?  Er det andre ting som burde kjøpes inn til hverdagen nå i starten? Sånn som eventuell rensing av sår/bandasjebytting/smertestillende regner jeg med at vi får god info om.   
    • Jeg tenker at når røntging og fysio står på planen i nær fremtid så er det ingen grunn til å bekymre seg før det. Har det vært ofte/lenge? Det kan jo også bare være at hun har fått seg en strekk eller noe.
  • Nylig opprettede emner