Gå til innhold
Hundesonen.no

Pito sine resultater fra helgens utstillinger


Jeampi

Recommended Posts

Pito gikk som en GUD i ringen denne helgen! Er så fornøyd av henne!

Kritikken er nokså bra..Men vi er fornøyd for vi gikk rød sløyfe i kvalitet begge dagene :D

Lørdag 24 September

Dommer: Florence Faly

Very showy. Feminin. Foxy expression.

Would have prefered more body and a little more compact,and also more angulation.

Moved very well

Plassering: AK1,VK2

Bilder tatt av Kine ;) :

Før vi var i ringen så satt vi i sekretæriatet hele dagen og solgte Rosetter. Pito var den lille maskotten da :)

sotra.jpg

Så var vi i ringen. Justeringer på bordet å til:

sotra1.jpg

sotra2.jpg

Oppstilling:

SOTRA3.jpg

sotra4.jpg

Søndag 25 September:

Dommer: Svein Helgesen

Feminin tispe som kunne vært noe mer opp på beina og mer kompakt. Velformet hode. Bra uttrykk. Sterk hals. God kropp. Fin hale ansetning. Kunne hatt noe mer utstående pels. Bra bevegelser. Noe ustabil fremme.

Plassering: AK1,VK2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foxy expression :)

Ser at hun får veldig bra på bevegelsene sine hos alle dommere :P Dere hadde jo og en SUPER kotakt i ringen!

AUK er åpen unghundklasse.

hehe ja hun er en liten rev i fjeset :D

ja hun har fått skryt for bevegelsene i 7 av 10 kritikker ;)

Jepp med AK betyr åpen klasse :P

Tusen takk! Dere var jo KJEMPE flinke dere også! Fikk bare sett deg og Leah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pito gikk som en GUD i ringen denne helgen! Er så fornøyd av henne!

Kritikken er nokså bra..Men vi er fornøyd for vi gikk rød sløyfe i kvalitet begge dagene ;)

Lørdag 24 September

Dommer: Florence Faly

Very showy. Feminin. Foxy expression.

Would have prefered more body and a little more compact,and also more angulation.

Moved very well

Plassering: AK1,VK2

Bilder tatt av Kine :) :

Før vi var i ringen så satt vi i sekretæriatet hele dagen og solgte Rosetter. Pito var den lille maskotten da :D

sotra.jpg

Så var vi i ringen. Justeringer på bordet å til:

sotra1.jpg

sotra2.jpg

Oppstilling:

SOTRA3.jpg

sotra4.jpg

Søndag 25 September:

Dommer: Svein Helgesen

Feminin tispe som kunne vært noe mer opp på beina og mer kompakt. Velformet hode. Bra uttrykk. Sterk hals. God kropp. Fin hale ansetning. Kunne hatt noe mer utstående pels. Bra bevegelser. Noe ustabil fremme.

Plassering: AK1,VK2

gratulerer =D> =D>

ser at dommerene ikke er fornøyd med pelsen (dumme dommere, hvorfor skal alt gå på pels) vi har jo samme problemet.

må bare spørre deg om en ting, har du planer om å ha valper på henne en gang? (ikke at jeg skal ha en altså) bare tenker lit på pelsen for det jeg ser på japanerene er at hvis tispa får et valpekull så pleier jo de å røyte MYE etter det, men når de da får pels igjen så får de faktisk mere pels enn hva de har hatt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer =D> =D>

ser at dommerene ikke er fornøyd med pelsen (dumme dommere, hvorfor skal alt gå på pels) vi har jo samme problemet.

må bare spørre deg om en ting, har du planer om å ha valper på henne en gang? (ikke at jeg skal ha en altså) bare tenker lit på pelsen for det jeg ser på japanerene er at hvis tispa får et valpekull så pleier jo de å røyte MYE etter det, men når de da får pels igjen så får de faktisk mere pels enn hva de har hatt før.

ja mange har sagt det til meg før men jeg vet ikke om jeg tror på det (At det skjer på pommer) jeg tror ikke jeg skal avle på henne fordi at det er så masse andre småting som også er feil på henne bortsett fra pelsen..Huff jeg er så usikker men jeg tviler på det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finn en hannhund som ikke har de feilene hun har så skal det går bra.

når vi har valper på tinka så må vi bruke små hannhunder med mye tett pels for hun er stor og har tynn og lite pels for å være japaner, og alle valpene etter henne er bedre en hva hun er(men har hennes gemytt heldighvis). :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finn en hannhund som ikke har de feilene hun har så skal det går bra.

når vi har valper på tinka så må vi bruke små hannhunder med mye tett pels for hun er stor og har tynn og lite pels for å være japaner, og alle valpene etter henne er bedre en hva hun er(men har hennes gemytt heldighvis). :wink:

Ja men det er så usikkert...Men uansett så har jeg ikke tid eller penger til å ha valper nå :) Jeg venter heller til jeg blir eldre og kan følge opp valpekjøperne mine og til jeg kan mye mer om rasen osv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo! Du er 100% på å komme, ellers står jeg opp klokken 4 - drar opp til Frekhaug og drar deg ut av senga 8)

hehehehehe ja du får gjøre det :) huff det er så langt borte så jeg må nok opp i den tiden ja :P Men hvordan kommer du deg dit? Tar du bussen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...