alisha Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Jeg bor på osterøy og har en dalmatiner, lurte på om det var noen fra Osterøy med hund her inne?;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kelso Skrevet 7. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2008 Heisann! Bor på Breistein nå, men har bodd på Osterøy tidligere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 8. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2008 Heisann! Bor på Breistein nå, men har bodd på Osterøy tidligere:) Åh ja, stilig:D Åssen hund har du? Tispe eller hannhund? Hvor gamel er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kelso Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Har en working kelpie han på et og et halvt år:) hva er din da? har aldri møtt en dalmantiner i virkeligheten faktisk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 13. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Har en working kelpie han på et og et halvt år:) hva er din da? har aldri møtt en dalmantiner i virkeligheten faktisk:P Har du aldri møtt en dalmatiner??? Jeg har ei dalmatiner tispe som blir 1 år i mars:) Er han lydig og sånt eller? Kanskje vi kan trene bikkjene sammen osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristina86 Skrevet 14. April 2008 Rapporter Share Skrevet 14. April 2008 Heihei, eg bur i nærheten av Osterøy - på Stavenes, tvers over fjorden for Bruvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar