Gå til innhold
Hundesonen.no

...


chaos

Recommended Posts

Høres ut som noe kjempe herlige hunder! Flott at de fikk det bedre hos dere enn slik de hafdde det fra før av :)! Gleder meg til å se bilder :)!

Men er enda veldig forvirra jeg, Ricco er Staffe sier du først, men så eg han blanding med pittbull og staffe, men dere kalle han staffe, men nå er han plutselig Amstaff og Pittbull? Eller er det jeg som tuller nå? Og er han ikke ulovlig da?

Uansett, høres ut som noen kjempe herlige hunder, og lykke til med å få alle 3til å bli venner !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som noe kjempe herlige hunder! Flott at de fikk det bedre hos dere enn slik de hafdde det fra før av :)! Gleder meg til å se bilder :)!

Men er enda veldig forvirra jeg, Ricco er Staffe sier du først, men så eg han blanding med pittbull og staffe, men dere kalle han staffe, men nå er han plutselig Amstaff og Pittbull? Eller er det jeg som tuller nå? Og er han ikke ulovlig da?

Uansett, høres ut som noen kjempe herlige hunder, og lykke til med å få alle 3til å bli venner !

Takker, Vel faren er pit og mor staff, kunne vel ha utelatt å si at han er pit men too late nå. han er ivertfall lovelig på papir.

staffe skrev jeg som en forkortelse.

gleder meg til og få lagt ut bildene, har tatt en hel del som bare venter på å bli sett :)

dæven så fotogene de er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk sett JA, på papir NEI :)

Mer du ikke omvendt? Han er vel teknisk sett ulovlig, men lovlig på paprene :)? Eller...... tar sikkert feil :)

Uansett, kjempe herlige bilder av nydelige hunder! Vil se bilder av Ricco og Chaos også :)

Edit; jeg har ingenting med det å gjøre :) er bare nysgjerrig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...