Jump to content
Hundesonen.no

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Enda et treff i Bergen da eller? :P

Recommended Posts

Tar jo alltid litt tid å planlegge et treff så hvorfor ikke starte planleggingen allerede nå? Så i den andre tråden at det er flere som vil være med neste gang. Så hvem er med? Og skal vi ha treffet i Langeskogen igjen, var jo veldig fint der? Men om noen vet om andre plasser så skrik ut! :icon_redface:

Hva med mellom 1. og 6. januar? Hehe. :lol: Jeg har så lyst til å være med, men er jo stort sett stasjonert i Trondheim :icon_redface:

Hva med mellom 1. og 6. januar? Hehe. :lol: Jeg har så lyst til å være med, men er jo stort sett stasjonert i Trondheim :icon_redface:

Kan vi ikke ta et i desember også. Syns det var så lenge til januar.

Kan vi ikke ta et i desember også. Syns det var så lenge til januar.

Synes jeg også, hadde vært gøy å fått til et i desember også :icon_redface:

Forumet fortsetter under annonsen
Måske et i den første eller anden weekend af december, og så et igen i starten af januar?

Første helg i desember (søndag den 2.) passer veldig godt for meg i alle fall siden jeg uansett skal til Bergen den helgen. Helgen etter skal jeg jobbe..

Tror det passer, men er ikke helt sikker. Hadde vært kjekt å prøve å gå andre steder også, Nipedalen eks. Eller Tennebekk.

Fint å gå der!

jeg vil gjerne gå ett sted der det går an å GÅ tur samtidig som man kan ha hundene løse.. Er ikke så veldig glad i treffene der man bare står i ro på en plass..

Går det an å ha dem løse på turstien i nipedalen? Den stien er jo veldig fin, så jeg er med der!

Hmm... Kunne tenke meg å være med.

Blandingen er litt små- nervøs for hunder som herjer mye, men han går veldig fint overens med andre hunder likevel, snill som han er.

Tror ikke jeg kunne tatt med dachsen. Hun kjefter sånn :icon_redface:

dessuten kan hun ikke gå løs, men jeg har en langline på 30 meter jeg kunne brukt. Men bjeffingen hennes hadde fortsatte uansett. Eller kanskje den hadde forsvunnet etter en tid sammen med hundene.

Jeg får tenke litt over saken :lol:

Jeg kan også den 2. december, men hvis vi ender op med Nipedalen, så kender jeg ikke vejen dertil :icon_redface:
Du er ikke den eneste! Men det finner vi jo ut av :lol:

Det er helt fint :lol:

Så er vi i det mindste 2 der kan fare vild på vejen dertil :lol:

Det er bare å ta 70 (eller 71 husker ikke helt) helt til endestoppet som heter Nipedalen :icon_redface:

Og så går dere fra busstoppet, og ned veien som går "inn i skogen", så er dere der :P

Kanskje jeg kommer og.... den datoen tror jeg faktisk er ledig... ;)

Til deg som nevnte Tennebekk/Nipedalen: jeg tror nok Nipedalssiden er lettest å komme til for de som tar buss. For her går jo bussen nesten helt inn til vannet :(

Dere må bare dra på treff i desember, men dere kan godt spare litt turkrefter til første uken i januar også :angel:

Dere må bare dra på treff i desember, men dere kan godt spare litt turkrefter til første uken i januar også :angel:

Selvfølgelig skal vi spare krefter til treffet i Januar. :icon_redface:

Jeg kan også komme 2des. Men har ingen anelse på hvor det er.

Men det finner vi ut av. :lol:

Hei, er ganske ny her på siden men jeg kunne godt tenke meg å være med på et hundetreff her i Bergen. Er ikke så godt kjent i nipedalen, men vet noenlunde hvor det er. Ellers er det et fint område både på fantoft(der pleier alle hunder å være løse) og på Dyngeland. Kan noen legge ut er veibeskrivelse til område i nipedalen hvor dere skal terffes. Er det på formiddagen eller ettermiddagen dere tenker et treff?

Hei vi er selvfølgelig med.Thor han som har Jeppe snakket jo og om fantoft. snakket med han på

skulen i dag. og han skulle sjekke korleis det var der oppe. så det er jo en mulighet også.

Og Thor og Jeppe er sikkert med denne gangen også.

Anette & Akita

Hei, er ganske ny her på siden men jeg kunne godt tenke meg å være med på et hundetreff her i Bergen. Er ikke så godt kjent i nipedalen, men vet noenlunde hvor det er. Ellers er det et fint område både på fantoft(der pleier alle hunder å være løse) og på Dyngeland. Kan noen legge ut er veibeskrivelse til område i nipedalen hvor dere skal terffes. Er det på formiddagen eller ettermiddagen dere tenker et treff?
Velkommen til sonen da! :icon_cry: Stabij og greier - ikke mange av dem! Eneste i Bergen eller? Forrige treff møttes vi kl. 12.00 og gikk i rundt 2,5-3 timer. Jeg bor på Stord og går på skole, så er avhengig av at vi tar treffet såpass tidlig, siden jeg må reise hjem igjen samme dag..

Hei vi er selvfølgelig med.Thor han som har Jeppe snakket jo og om fantoft. snakket med han på

skulen i dag. og han skulle sjekke korleis det var der oppe. så det er jo en mulighet også.

Og Thor og Jeppe er sikkert med denne gangen også.

Anette & Akita

Dra de med deg! :no: Jo flere, jo bedre! Hvem var det som dro med seg de folkene med Kelso (den andre boxeren)? Begge de to boxerene var jo helskjønne!

Velkommen til sonen da! :icon_redface: Stabij og greier - ikke mange av dem! Eneste i Bergen eller? Forrige treff møttes vi kl. 12.00 og gikk i rundt 2,5-3 timer. Jeg bor på Stord og går på skole, så er avhengig av at vi tar treffet såpass tidlig, siden jeg må reise hjem igjen samme dag..

Dra de med deg! :) Jo flere, jo bedre! Hvem var det som dro med seg de folkene med Kelso (den andre boxeren)? Begge de to boxerene var jo helskjønne!

Det var nok meg som dro Kelso med. De e helskjønne.

Jepp, det gjør jeg. Litt vittig. :P

Ser jo ut som dere har koset dere max her da :icon_fun: Synd at eg jobber hele veien <_< Men kommer nok en dag for oss også:lol:

Ser jo ut som dere har koset dere max her da :icon_fun: Synd at eg jobber hele veien <_< Men kommer nok en dag for oss også:icon_clapping:

Jepp det var gøy. :icon_fun:

Vi finner nok en dag for dere også skal du se. :thumbs:

Forumet fortsetter under annonsen

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.