Gå til innhold
Hundesonen.no

valp


linniogamy

Recommended Posts

Aha, det lyder rigtig spændende. Jeg kunne ikke huske om du havde sagt om tispen havde født endnu da. :oops: Jeg troede egentlig I ville have hanhund... overvejede I ikke det? Eller er det bare mig, der er forvirret som bare det.

Flot navn I har fundet, især kan jeg godt lide kaldenavnet hendes, Chani, lyder vældig flot. =D> Kommer hun så til at hedde Chanita Chanel på stamtavlen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, det lyder rigtig spændende. Jeg kunne ikke huske om du havde sagt om tispen havde født endnu da. :oops: Jeg troede egentlig I ville have hanhund... overvejede I ikke det? Eller er det bare mig, der er forvirret som bare det.

Flot navn I har fundet, især kan jeg godt lide kaldenavnet hendes, Chani, lyder vældig flot. =D> Kommer hun så til at hedde Chanita Chanel på stamtavlen?

Jo det stemmer at vi vurderte hanhund, men det blir ikke det.... ja, på stamtavlen vil hele navnet stå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi babyer nesten på samme tid :mrgreen:

Gleder du deg like mye som meg eller :P

Ja det gjer eg!! :P Det blir lenge å vente... Når vi nå har tatt bestemmelsen så kunne jeg tenkt meg at valpen kom til oss med en gang... Nydelig navn du skal ha på valpen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det stemmer at vi vurderte hanhund, men det blir ikke det.... ja, på stamtavlen vil hele navnet stå. :D

Okay, jamen så er jeg jo ikke helt forkert på den. ;) Så fint at hun får det flotte navn på stamtavlen! Bliver så spændende at høre om hvordan det går med hende, når I får hende hjem.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, jamen så er jeg jo ikke helt forkert på den. ;) Så fint at hun får det flotte navn på stamtavlen! Bliver så spændende at høre om hvordan det går med hende, når I får hende hjem.

:P

Ja vi gleder oss veldig mye! Så får vi håpe at hun er frisk og ikke mangler noen ting! Dere skal nok få se mange bilder etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...