Gå til innhold
Hundesonen.no

Lazita, se her


Andreassen

Recommended Posts

pelsen til denne rasen er hold dere fast nå "SKIT AV STØTENDE" ikke mangen som har hunder som har slik pels he he he.

når vi har vært på fjellet med hundene og kommer hjemm møkkete og fæle så bare lar vi hundene ligge å tørke også børster vi dem når de er tørre så blir de like rene som de var før vi gikk på tur :lol::lol: det er deilig det. =D> :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig ! Pappa sier han skal skaffe seg en ny spisshund! Vi hadde en hanne frem til jeg var 18. Grunnen til at de aldri blir ordentlig skitne er den silkeglatte pelsen deres, etter den tørker "glir" dritten nesten bare av, så det holder med børsting ! Ikke bare ser denne rasen FLOTT ut, men er også helt fantastisk i gemytt !

Hilsen Michelle & Askepott !!!

PS: Man trenger bare se på gulvteppene til folk for å sjekke om de har en japaner tihi !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva kan du se på vårt gulvtepe da, vi har jo to raser ve, men de er jo veldig like da. :wink:

traff på noen senest i går kveld når jeg gikk tur med hunden som trodde at Aiwa (samojeden) var mor til de tre andre, også spurte de hvor gammel de er, jo sier jeg og peker på Tinka (japaner) og sier hun er den eldste og er snart 5 år, så peker jeg på Småen hun er snart 2 år også var det bøllefrøet Bamse han er bare 9 månder mens den du tror er moren til alle er 3 år og en halt annen rase enn de andre. he he he alltid like gøy når folk tror at aiwa er moren til de små. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...