Gå til innhold
Hundesonen.no

hundefor


linniogamy

hvem hundefor liker du best?  

3 stemmer

  1. 1.

    • friskis
      0
    • pedigry
      1
    • labb
      2


Recommended Posts

Ja kan nok bli enda en til stor diskusjon om dette hvis man skal begynne å si hvilket for som er best osv. Jeg syns du skal kjenne på din egen magefølelse, og hvis du liker Labb, og hunden liker det og sånn så skal du bare kjøpe det. ikke vits i å kjøpe et for til 500 kr kun fordi andre sier det. Det må du selv velge. Håper du finner deg et for du blir fornøyd med. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja;) får se hvordan hun liker det nye foret jeg har kjøpt..liker hun ikke det heller må jeg bare ha labb:P har nesten prøvd alle hunde for typer, men jeg har ikke råd ril og kjøpe de some r Så dyre heller..er ikke akkuratt rik:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ingen av dem! Jeg hadde ikke gitt noen av disse formerkene til bikkja mi,om de hadde kasta det etter meg.

Helt enig. Har man ikke råd til å gi hunden ordentlig fôr, så har man ikke råd til å ha hund. Så enkelt er det egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har brukt alle sammen vi, friskies og pedigree spiste han i en periode men ville ikke ha lenger. nå forer vi med labb, og folk kan si hva de vil om det foret, vi er veldig godt fornøyd med det. har også prøvd eukanuba(kennelopphold) og det spiste han heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Har man ikke råd til å gi hunden ordentlig fôr, så har man ikke råd til å ha hund. Så enkelt er det egentlig.

lili: unnskyld meg men den der synns jeg var frekk!!!!! for både meg og ask er labb et ordentlig for, like mye som det foret du gir hunden din er ordentlig for deg, men jeg burde kanskje ikke ha hund jeg da siden jeg forer med labb?!? ærlig talt.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg enig med Buhund-jenta... Synes og det blir litt frekt og skrive noe sånt. Kan rett nok ikke tenke meg å bruke foret selv, men synes ikke det gir meg rett til å komme med sånne påstander for det. Fordiskusjoner er veldig ømtålige, men ALLE må ha rett til å finne det foret som man synes passer til sin hund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har brukt både friskies og peddigree, men da har det virkelig vært krise og vi ikke har hatt råd til det de har i dyrebutikker(heldighvis så tåler våres å skifte for så det gikk greit), men nå har vi en fast dyrebutikkå handle i og der får krite for hvis vi ikke har penger så da er det ok, og vi slipper å kjøpe for på butikken. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lili: unnskyld meg men den der synns jeg var frekk!!!!! for både meg og ask er labb et ordentlig for, like mye som det foret du gir hunden din er ordentlig for deg, men jeg burde kanskje ikke ha hund jeg da siden jeg forer med labb?!? ærlig talt.... :D

Ja, unnskyld :oops: Det var frekt sagt, tenkte ikke så langt der. Men det kommer jo også an på om man velger å gi et sånt fôr fordi hunden funker bra på det, eller om man rett og slett ikke har råd til å gi et dyrere fôr, som hunden funker bedre på. Jeg ville aldri brukt noen av disse fôrene, fordi jeg har sett hvordan dyr blir av dem. Du kan jo f.eks. se på fargene i friskies da. Røde, grønne og gule fôrkuler?? Hallooo? Det er jo helt sykt. Det er noe annet å bruke det i krise, når man ikke rekker å dra til dyrebutikken. Det har jeg også gjort (med kattene). Men herlighet så fæle de blir av slikt fôr. Men selvfølgelig, det kan jo funke for dere :D Men det må da bli fryktelig mye avføring? Huffameg.. Jaja, unnskyld igjen, det var veldig dumt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker Friskies til kattene...heh... de funker fint på det! Før kjøpte vi hos veterinær, men hva er vitsen så lenge de funker på Friskies? :?

Dessuten er det viktigere for meg å ha et komplett fòr til hunden - den skal vokse så utrolig mye mer.. Og kattene gjemmer avføringen sin litt bedre enn bikkja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bæsjes det to ganger om dagen.. En på første halvdel av dagen, og en den andre halvdelen av dagen. Er ikke ofte hun bæsjer tre ganger om dagen, da er det mer sånn at den ene er litt bløt og det kommer ikke spesielt mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mye mer fyllstoff i butikkfôr o.l. Det er jo derfor de må ha så mye mer av det. Vet ikke om de gjør fra seg oftere, men det kommer mere ut når de først gjør det.

Jeg har sett nok av Felleskjøpet-fôr på katt og hest til at jeg ikke kommer til å prøve det på hund i alle fall. Men det er nå min mening :D Tror kanskje Labb-hundefôret er bedre enn butikkfôr som friskies da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mente ikke at jeg ikke hadde "rå" til og kjøpe et dyrt for. men så lenge labb funker for ossså gidder jeg ikke kjøpe et som er dyrt.hun jeg slutte og fore hun med labb siden jeg hørte å mye dårlig om det, men tror nok jeg skal bytte te bake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mente ikke at jeg ikke hadde "rå" til og kjøpe et dyrt for. men så lenge labb funker for ossså gidder jeg ikke kjøpe et som er dyrt.hun jeg slutte og fore hun med labb siden jeg hørte å mye dårlig om det, men tror nok jeg skal bytte te bake..

Jepp, skjønner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...