Stine Pernille Skrevet 22. April 2007 Rapporter Skrevet 22. April 2007 Tenkte eg bare skulle informere om den nye hundeklubben på Sotra. De har treninger innen lydighet, RIK og brukshundarbeid. Etterhvert vil det komme agility treninger. Mandag og torsdager på Kårtveit skole, kl 18. De har også sosiale turer og treff for alle hunderaser! Se mer på www.sotrabrukshundklubb.com
MegaMarie Skrevet 11. Mai 2007 Rapporter Skrevet 11. Mai 2007 Lurer på noe, det står atte det er lydighet innføring i agility eller noe sånt. Torsdag klokken 20.00. Hva betyr det? Skal man lære lydighet som er viktig for å være med i agility? Og kan man bare komme uten å være meldt på noe liksom?
Stine Pernille Skrevet 15. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2007 Det er på en måte egentrening... hjelper hverandre. Trenger ikke påmelding da... Tror d lydighet ag er bare litt grunnleggende før de kjøper seg utstyr... har eg forstått
Ingidano Skrevet 13. November 2007 Rapporter Skrevet 13. November 2007 Lørdag 17.november blir det agilitytrening på Kårtveit gamle skole i regi av Sotra Brukshundklubb. For mer info: www.sotrabrukshundklubb.com
helle Skrevet 13. November 2007 Rapporter Skrevet 13. November 2007 koster det noe å være med på egentreningen? Eller må man være medlem i klubben for å få være med? Vi hadde hatt veldig godt av å trent LP fast med andre skjønner du..
Stine Pernille Skrevet 14. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2007 de har treningstider for lp på tordager kl 18, men det har ikke lys der.. og det bir fort mørkt for tiden. men eg har tipset de om annet treningssted, så får se om de får fatt i noe annet sted å trene. vi har vært ute på torsdagstreningene, og det er veldig greit, men er egentrening. med mindre vi kan legge opp til at vi har slags "ansvar" fordelt utover treningene. og ja treningene er gratis, men det er jo støtte for klubben om du melder deg inn på lørdag skal belgerklubben hordaland på befaring av ag banen, så meg og ace kommer da!
Vala Skrevet 17. November 2007 Rapporter Skrevet 17. November 2007 Jøss, dette må jeg sjekke ut en dag. Det skader ikke min vims å forsøke seg på andre baner heller..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar