Gå til innhold
Hundesonen.no

Dødelig hundemat trekkes fra markedet


mowgli

Recommended Posts

Jeg ringte faktisk til Eukanuba Norge fordi jeg gir hunden min Eukanuba Dermatosis på boks.

Boksmaten som blir solgt i Europa er helt trygg.

Legger ved mailen jeg fikk av han :)

------------------------------

Frivillig tilbakekallelse av visse produkter til kjæledyr fra P&G Pet Care og Menu Foods Inc i Nord-Amerika

Kjære kunde,

Procter og Gamble Pet Care Europa er informert om den nordamerikanske tilbakekallelsen av visse våtfôrprodukter til hund og katt som er produsert for Iams og Eukanuba, og også for 40 andre merker, av en av våre kontraherte produksjonsbedrifter i USA, Menu Food Inc.

Jeg ønsker å forsikre deg om at alle Iams og Eukanuba produktene til hund og katt som selges i Europa, Midt-Østen og Sør-Afrika er helt trygge.

Iams og Eukanuba produkter som selges i Europa, Midt-Østen og Sør-Afrika er ikke berørt av denne frivillige tilbakekallelsen av våtfôrproduktene som er annonsert av P&G Pet Care, Nord-Amerika.

Alle Iams og Eukanuba våtfôrproduktene som selges i Europa er produsert i europeiske fabrikker, og våre boksematprodukter Eukanuba Veterinary Diets som er produsert i USA fremstilles et annet sted og er ikke berørt av tilbakekallelsen.

P&G Pet Care i Nord-Amerika går til dette proaktive skrittet ut fra et føre var prinsipp, fordi helsen og velværet til kjæledyr er av den største betydning for Iams og Eukanuba. Denne frivillige aksjonen er en del av den bredere tilbakekallelsen av mer enn 40 forskjellige merker av katte- og hundematprodukter fra Meny Foods Inc. i Nord-Amerika.

Med hilsen

Morten Baastad

Daglig leder

Premium Pet Products Norge AS

morten.baastad@dksh.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...