Gå til innhold
Hundesonen.no

Gjeterhundkurs 2-3 des.


Tine og Kip

Recommended Posts

Jeg er enig, jeg gidder ikke betale 2000kr for et kurs hvor jeg ikke får lunsj engang! Kurset arrangeres forøvrig av OHS avd buskerud nå til helgen 10-11 nov. Mer info her

BcRex:Skal du på kurs 17-18 nov?

Jeg vurderer. Har veldig lyst.

Eneste er at jeg ikke har noen til å kjøre, men han sa han kunne ordne det. Skal tenke litt på det. Mye greiere pris, og jeg vet jeg vil få utbytte av det (prøvd litt gjeting med han før).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Jeg vurderer. Har veldig lyst.

Eneste er at jeg ikke har noen til å kjøre, men han sa han kunne ordne det. Skal tenke litt på det. Mye greiere pris, og jeg vet jeg vil få utbytte av det (prøvd litt gjeting med han før).

Jeg sender deg en PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det gjeterhundkurs 17 og 18?

2000 var ganske dyrt for 2 dager med trening.. <_<

tror det er dette de snakker om: http://www.gjeterhunden.com/stromkurs2.htm

Eller er jeg helt på bærtur?

jeg vil på det kurset, men problemet er å komme seg dit! :) Mamma kunne ikke kjøre, og jeg har så lyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er mulighet for overnatting sto det.. men ellers tror jeg pappa gidder :D

ja jeg skal det.

Jepp, skal høre hvor mye det koster å ligge over..

men si ifra om jeg kan sitte på da :) For om jeg kan det så kan jeg sende mail om at jeg melder meg på alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er dette de snakker om: http://www.gjeterhunden.com/stromkurs2.htm

Eller er jeg helt på bærtur?

jeg vil på det kurset, men problemet er å komme seg dit! :) Mamma kunne ikke kjøre, og jeg har så lyst!

Oj. det var jo bare så mye billigere, og heller ikke så veldig langt unna ! :-)

Kanskje jeg og min border også skal ta turen dit ^^

Takk for svar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hadde jeg hatt et sted å overnatte skulle jeg seriøst vurdert det.. Det hadde vært knallgøy! Jeg synes kanskje 2000 var litt mye jeg og (men nå er jo Jaran knallflink, har sett han på kurs før), og lederne av det andre kurset er jo og flinke... Det verste er at jeg har fri den helgen og (17-18). *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Åh, hadde jeg hatt et sted å overnatte skulle jeg seriøst vurdert det.. Det hadde vært knallgøy! Jeg synes kanskje 2000 var litt mye jeg og (men nå er jo Jaran knallflink, har sett han på kurs før), og lederne av det andre kurset er jo og flinke... Det verste er at jeg har fri den helgen og (17-18). *sukk*

Det er muligheter for å leie hytter på camping ikke så langt unna.. Jeg skal desverre bare på søndagen antagelig og bor såpass langt unna at jeg er til lite hjelp, ellers så kan det sikkert ordnes med overnatting hos andre som skal på kurs...

*Friste friste*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er muligheter for å leie hytter på camping ikke så langt unna.. Jeg skal desverre bare på søndagen antagelig og bor såpass langt unna at jeg er til lite hjelp, ellers så kan det sikkert ordnes med overnatting hos andre som skal på kurs...

*Friste friste*

Æsj, jeg kan jo egentlig ikke det, jeg bruker jo ti timer hver vei herfra.. Og ikke har jeg bil heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...