Gå til innhold
Hundesonen.no

Invitasjon til vintertreff med gløgg og pepperkaker.


Aya

Recommended Posts

Søndag 3. Desember inviterer jeg til vintertreff på Hellestø stranden. Jeg tar med noen liter med gløgg, og noen kilo pepperkaker (andre er velkomne til å ta med litt de og;)) og kanskje noen mandariner. Vi kler godt på oss, satser på fint vær (avlyses hvis det regner sidelengs) og lar hunden løpe og leke litt mens vi koser oss med, ja, gløgg, pepperkaker og mandariner. Rekk opp hånden de som har lyst til å være med=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper mange kommer! Marthe, du kunne sovet hos meg, men jeg har eksamen både dagen før og et par dager etter, så det er litt feil timing.. Men helt sikkert noen andre som åpner husene sine for deg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes veldig morsomt ut, så hiver meg gjerne med hvis det er greit. ;)

Det er kjempekoselig:D Vi gleder oss til å hilse på, vi som har hatt fuglis før og som saavner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er alle velkomne!!

Og for å ikke virke partisk i det hele tatt, så er jo sheltie folk ekstra velkommen hihi :D

Så du hadde en Joyland valp! spennende å få møte henne, trooor nemlig ikke jeg har sett henne enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er alle velkomne!

Og for å ikke virke partisk i det hele tatt, så er jo sheltie folk ekstra velkommen hihi :wub:

Så du hadde en Joyland valp! spennende å få møte henne, trooor nemlig ikke jeg har sett henne enda...

Hehe...hun er hvirkelig verdt å møte :)

Jeg har valp fra joyland ja, kjenner du til noen hunder derfra?

Da kommer jeg...det blir morro banana Blir ekstra kjekt å treffe andre sheltie folk!

Når på dagen er dette snakk om forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper mange kommer! Marthe, du kunne sovet hos meg, men jeg har eksamen både dagen før og et par dager etter, så det er litt feil timing.. Men helt sikkert noen andre som åpner husene sine for deg:D

Takk for det :D Jeg kjenner mange i stavanger, så det går nok fint :wub: Kan være jeg må jobbe, men det ser vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...hun er hvirkelig verdt å møte :D

Jeg har valp fra joyland ja, kjenner du til noen hunder derfra?

Da kommer jeg...det blir morro banana Blir ekstra kjekt å treffe andre sheltie folk!

Når på dagen er dette snakk om forresten?

Med tanke på at jeg kjenner Gro ganske så godt så kjenner jeg til de fleste hundene også ja :wub: Skal ha med Kiwi hjem fra Hamar for henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at jeg kjenner Gro ganske så godt så kjenner jeg til de fleste hundene også ja :( Skal ha med Kiwi hjem fra Hamar for henne ;)

Så kjekt da. Gro er en utrolig kjekk dame, kunne ikke hatt en bedre oppdretter. Hun ringer og hjelpe til med alt, så jeg er strålende fornøyd med henne :( Kiwi er utrolig herlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå nærmer det seg. Men hvis det regner sånn som det har gjort i det siste blir det ikke noen pepperkaker fra meg iallefall:S Jeg har lyst til å gå mens det er lyst.. Når passer det for folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...