Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilbur


Recommended Posts

Trønderburet er et alternativ i hvert fall, har ingen personlig erfaring med dem men vet andre har.

Jeg har kjøpt dobbelbur fra trønder buret og er strålende fornøyd! Super service, utrolig funksjonelt bur uten skrangling!

Så det kanjeg så absolutt anbefale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trønderburet er et alternativ i hvert fall, har ingen personlig erfaring med dem men vet andre har.

Jeg har bur fra trønderburet og er storfornøyd. Så vidt jeg klarte finne ut var de og best på pris. Jeg betalte kr. 2400,- inkl frakt for ett forholdsvis stort bur (anbefalt til str schäfer).

Bunnen og 20-30 cm opp på siden er tett, så hår og møkk holder seg i buret, noe jeg og synes er veldig praktisk. :-) Tett tak, og dør med grei lukkeanordning.

Anbefales!

Ellers har man bl.a disse:

www.hundebur.com

www.alu-consult.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tips om hvem som skreddersyr bra stålbur til bilen?

Har kjøpt fra alu-consult. Fikk de til å tilpasse buret til min Audi A4 Avant. 2.200,- for buret som passer min wheaten godt. Ikke noe vibrasjons-lyder fra buret og enda viktigere; Morgan hopper inn i det, med en gang bakdøra åpnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trønderbur, og er storfornøyd. Lett å gjøre rent. Vann, gjørme, hår og annen dritt fra hunden holder seg inni buret pga relativt høy kant hele veien rundt. God lufting, og Tinka klarer fint å se ut om hun vil det. Ikke så veldig tungt (jeg klarer fint å løfte det liksom), noe som er praktisk om du skal bruke buret andre steder enn bare i bilen også. Prisen var heller ikke noe å si på. Jeg slapp å betale frakt siden jeg bor i Trondheim, og hentet buret selv.

Jeg er i alle fall veldig fornøyd, og vet om mange andre som er det også - vil tro halvparten av alle hundeeiere i Trondheim med bilbur har Trønderbur, om ikke flere. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...