Gå til innhold
Hundesonen.no

Skullerud treff


Guest Jonna

Når treffes på skullerud?  

13 stemmer

  1. 1.

    • Mandag-torsdag
      8
    • fredag
      2
    • lørdag
      3
    • søndag
      0


Recommended Posts

Hallo.

Mulig jeg også kan bli med på tur en gang, må enn så lenge ta T-banen da. (Desverre)

Det er snakk om turer i bånd? Er heller ikke helt for masse slipp av hunder som ikke kjenner hverandre.

Min lille kan være noe kjeftete,men god på bunn hehe. Så hun har veldig godt av turer i bånd sammen med fremmede hunder.

Er det langt fra Hellerud til Skullerud?

MvH Lillian & Mopsen Muffin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Er det ingen voksne (gamle da) som vil gå tur med meg og Fibi. Vi kan ikke gå med dere hvis Ane og Solo er med, for da skal Solo være supermamma og begge blir superhurper! Men Skullerud er jo her og jeg kan ofte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipe dere er da...torsdag 6 april :P God tur ;)

:P Trening i Hokksund eller..?

Er det langt fra Hellerud til Skullerud?

Nei det er 10 min med banen fant jeg ut på Trafikanten.no:

Fra: Hellerud # (Oslo) 6. april 2006

Til: Skullerud [T-bane] (Oslo)

T-bane 3 mot Mortensrud [T-bane]

Fra: Hellerud [T-bane] 18.15

Til: Skullerud [T-bane] 18.25

Sammenlagt reisetid: 10 minutter

Maks gangavstand er satt til ca. 20 min eller 1400 meter.

Bare å komme det! Knall med flere! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Trening i Hokksund eller..?

Ja...og jeg vet ikke om jeg kan misse den...Vi misser nok treninger pga jobben.Men på den annen side så har han godt av å gå tur med andre hunder i bånd..det er jo trening det og? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...og jeg vet ikke om jeg kan misse den...Vi misser nok treninger pga jobben.Men på den annen side så har han godt av å gå tur med andre hunder i bånd..det er jo trening det og? :P

Jepp, dere har så godt av litt sosial trening begge to! :P Spesielt du! :P

Bli med a! Det virker jo ikke akkurat som du trives best der heller...! Tenk deg så lykkelig Lokeliten blir da, kan flørte med både Blaze OG Lita! :P Får håpe det ikke blir catfight mellom damene da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Case til meg?? spennede!! fortell ;)

Redigert for å si: jeg har en massasjehund kl 16.30 på onsdag, så dere får bare gå på torsdag så blir jeg med neste gang. :P

Jeg tror at Luna er stokk stiv i skuldre og rygg, men er ikke sikker siden jeg ikke har særlig greie på sånt, så jeg skulle gjerne hatt en som kan til å kjenne på henne (evnt sparke meg avgårde til vetten) men så bor jeg jeg jo så langt ut på landet så dette hadde vært en gyllen mulighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst ikke fellestrening torsdag allikevel så da blir vi med ;) Var noe møte greier som jeg selvfølgelig ikke gidder å å dukke opp på. Så da gjelder bare å ikke bli enda mer sjarmert av en viss liten kelpie frøken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Det er visst ikke fellestrening torsdag allikevel så da blir vi med ;) Var noe møte greier som jeg selvfølgelig ikke gidder å å dukke opp på. Så da gjelder bare å ikke bli enda mer sjarmert av en viss liten kelpie frøken :P

banana :love2: Det var alt Blaze hadde å si om saken.

Så da ble det torsdag 6/4 kl 1830 da? (for oss som har litt tungt for det.. )

Stemmer!

Håper det blir opphold *krysse fingrer og labber*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flottings!! ;) Vi gleder oss! :P

Hvor skal vi møtes da...? Med tanke på at det er noen som kanskje kommer med banen å sånn...

Hva var det du snakket om Jeanette? Plantasjen eller på hytta? Og kan du forlare veien dit...? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Flottings!! ;) Vi gleder oss! :P

Hvor skal vi møtes da...? Med tanke på at det er noen som kanskje kommer med banen å sånn...

Hva var det du snakket om Jeanette? Plantasjen eller på hytta? Og kan du forlare veien dit...? :P

Oioioi, jeg er så dårlig til å forklare... Kjører bare bil jeg. Jeg tror nesten plantasjen er enklest å finne fram til. OM jeg husker rett så er det også merket fra veien(om det da ikke står "Oasen, Koteng" som sentere het før).

Uansett så skal man passere skullerud skole. En stor pakeringsplass på venstre siden og bare fortsette rett fram. Man kan se enden på veien (ved plantasjen) fra hovedveien, så jeg tror nok ikke vi greier å unngå hverandre. Det er bare til å gå rett fram :P

Adressen til Plantasjen er: General Rugesv. 107.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man tar t-banen til Skullerud.... Gå bare opp trappa fra perongen.. da kommer man opp til narvesen.. så ta til venstre.. Gå bortover til venstre helt til selve veien svinger til venstre av av seg selv.. der tar man til høyre.. da går man langs en parkeringsplass (og har den på venstre side).. så går man bare litt innover den veien så ser man plantasjen på høyre side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Hvis man tar t-banen til Skullerud.... Gå bare opp trappa fra perongen.. da kommer man opp til narvesen.. så ta til venstre.. Gå bortover til venstre helt til selve veien svinger til venstre av av seg selv.. der tar man til høyre.. da går man langs en parkeringsplass (og har den på venstre side).. så går man bare litt innover den veien så ser man plantasjen på høyre side...

*puh* en som var litt flinkere enn meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

;)

Men jeg vet ikke om jeg kan komme alikevel jeg da... :P Solo skulle selvfølgelig få løpetid...

Er det ikke bare Loke som blir hannhunden i flokken? Det er jo opp til hannhund eiere om deres hund ikke blir for stresset! Du får spørre pent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke blir stresset uansett han så det blir bare ekstra god trening :) forresten så tok jeg meg den frihet å invitere med ei vennine av meg , Anne, hun har en kjempegrei Working springer som heter Birk. Anne er også grei forsåvidt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke blir stresset uansett han så det blir bare ekstra god trening :) forresten så tok jeg meg den frihet å invitere med ei vennine av meg , Anne, hun har en kjempegrei Working springer som heter Birk. Anne er også grei forsåvidt :P

Kult, endelig få møte de som jeg har hørt endeeel om...! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jeg tror jeg kan i morgen, og har veldig lyst...

Men er det sånn at alle dere andre kjenner hverandre og sånn, eller....? :)

Nei, jeg har vell bare truffet 3 av dem en gang på utstilling tidligere.

Senere:

Nå har jeg vært å sjekket forholdene på Skullerud. Anbefaler gode sko og bukser som tåler en sprut.

Det er grus fra til vannrenseannlegget (for dem som ikke er kjent så er det ikke så langt innover) Der ifra er det bare "skispor" div dem fleste går der nå. Jeg prøvde ikke det selv siden jeg gikk med noen som var dårlig til bens, men det kom en liten flokk med folk og hunder som gikk innover der. Så jeg tror nok ikke det skal være noe problem. (men anbefaler ikke småsko)

Ellers så syns sier Blaze at det er gode hundeforhold. Skittene og fine buker/labber :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...