Gå til innhold
Hundesonen.no

alternative søkeord


Benedicte

Recommended Posts

Når man f.eks skriver en url adresse, søker på google, skriver inn brukernavn et sted osv, så kommer det ofte opp "alternativer" under. Ord som f.eks begynner på samme bokstav. Om man skal søke på hundesonen.com, så kommer det kanskje opp andre alternative url-adresser under på "h" når du har skrevet "h". Slik er det også på google, kvasir osv. Om man søker på "berlin", og har kommet til "b..", så kommer det opp flere alternativer på "b" som du har vært innom før.

Måtte bare gi noen eksempler, siden jeg syns det er litt vanskelig å forklare hva jeg mener ;)

Til poenget;

jeg har bare syntes at dette har vært positivt tidligere. Men nå er det en side hvor det også dukker opp passordet mitt som alternativ når jeg holder på å skrive det. Noe som er litt plagsomt, siden passordet er veldig viktig og det er flere enn bare meg som har tilgang til denne siden og bruker den.

Finnes det muligheter for å hindre disse "alternativene" i å dukke opp når man skriver?

Håper alle forstod hva jeg mente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du Internet Explorer? I såfall går du på "Verktøy" i menylinjen og velger "Alternativer for internett". Velg så "Innhold" og klikk på "Autofullfør...". Fjern hakene ved "Skjemaer" og "Web-adresser" og problemet skulle være løst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...