Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig kan ting snu seg litt for meg og


Inustaff

Recommended Posts

Nå sitter jeg her og tripper litt...

Etter og ha hatt uflaks i over 1 år på ulike områder,der man skulle tro at det hang en destruktiv demon skygge over meg så ser ting endelig ut til å forandre seg :)

Min samboer har etter 10 år valgt og si opp jobben sin pga flere gode tilbud.

Helt tilfeldig fikk han en kunde som han skulle ta et kjøreoppdrag for,som han faktiskt kjente fra før..

men hadde hatt relativt liten kontakt med i senere tid.

Mannfolka kom i snakk,og det kom frem at sambo hadde sagt opp.

Kunden/gamle vennen tilbudte straks ny jobb i hans firma,der utfordringene,arbeidsoppgavene og derfor lønnen ble høyere enn tidligere.

Han har allerede fått kontrakt og er blitt daglig leder..hihi.

Jeg har i 7 år hatt en drøm om å kjøre lastebil blandt annet...

(Så det er jo passende å treffe en type som allerede gjør det.hihi)

En venninne av meg,som jeg drømte sammen med har allerede fått lappen,

mens jeg er i gang med vanlig sertifikat på bil...Ting tar tid.

I første omgang var planen å kjøre budbil,da jeg også har kontakter innen den slags.

Men det fine her er at lønna der sambo blir og jobbe er endel kroner mer enn "vanlig",

det falt seg selfølgelig naturlig inn at jeg blir ansatt der til å kjøre budbil med en gang jeg har lappen i boks.

Så kan jeg øvelses kjøre,og få hjelp til å ta lastebilcertet og få jobb samme plassen.

Hihi..så stilig

Den andre tingen er at han der "sjefen" i dette firma eier store lokaler som tidligere har vært utleid til ulike selskaper.

Dette får vi bygge opp som vi vil,mot at min sambo som er opprinnelig utdannet tømmermann gjør jobben(materialer blir betalt av eier)

Dette lokalet er 180 kvm stort.

Ypperlig for oss to med til sammen 6 unger.

Min stefar har vert tømmermann i over 30 år,og han var med oss i går for å planlegge byggingen.

Lokalet er jo ikke akkurat pent,kosmetisk sett...men det er en smal sak og bygge det om/fixe til leilighet da det er rent og ryddig og ferdig til å begynne på..

Materialer får vi selv finne..

Dette kommer vi igang med om en ukes tid...Jippi!!

Så er det på bondelandet,og jobben min blir 2 minutt ut døra..

FLAKS?

endelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...