jaktlykke Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Skrevet 15. Mars 2006 Var det din hund? Eieren heter Torhild Tunge Hansen og driver Tunge Hundepensjonat som ligger et stykke utenfor Haugesund. Hun er ei dame som virkelig kan hund! Kripo var øyenstenen hennes, og derfor er det så ufattelig trist at han er søkk vekk. Mest sannsynlig stjålet og tatt til østlandet. Tunge Hundepensjonat
Guest Christine Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Skrevet 16. Mars 2006 Eieren heter Torhild Tunge Hansen og driver Tunge Hundepensjonat som ligger et stykke utenfor Haugesund. Hun er ei dame som virkelig kan hund! Kripo var øyenstenen hennes, og derfor er det så ufattelig trist at han er søkk vekk. Mest sannsynlig stjålet og tatt til østlandet. Tunge Hundepensjonat Huff....
Marthe Skrevet 16. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2006 Eieren heter Torhild Tunge Hansen og driver Tunge Hundepensjonat som ligger et stykke utenfor Haugesund. Hun er ei dame som virkelig kan hund! Kripo var øyenstenen hennes, og derfor er det så ufattelig trist at han er søkk vekk. Mest sannsynlig stjålet og tatt til østlandet. Tunge Hundepensjonat Tusen takk jaktlykke for at du svarer. Har ikke fått sjekket denne tråden. Tusen takk
Marthe Skrevet 16. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2006 Var det din hund? Skal legge ut etterlysninger på siden til Milo jeg også..Ufatteligt trist Tusen takk Vi trenger den hjelpen vi kan få
Marthe Skrevet 16. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2006 skal få lagt det ut jeg og, men må bare få rotet meg til det... kan jeg bare bruke innlegget eller er det noe spes? Du kan bare bruke det jeg har skrevet. Jeg kan kanksje få tak i en ny etterlysning av eieren. Da legger jeg den evt ut her Skal også prøve å få tak i tattoo nummeret hans
Toya Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Skrevet 17. Mars 2006 Du kan bare bruke det jeg har skrevet. Jeg kan kanksje få tak i en ny etterlysning av eieren. Da legger jeg den evt ut her Skal også prøve å få tak i tattoo nummeret hans ok, skal få gjort det jeg er litt treg av meg serru
Wulfi Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Tatoveringen i øret var T24248 Kripo var helt fantastisk på alle måter. *savne*
Marthe Skrevet 22. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Tatoveringen i øret var T24248 Kripo var helt fantastisk på alle måter. *savne* Takk Anja Ja, jeg klarer aldri å glømme den hunden Han var helt fantastisk
Basse Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Så trist å gøre Jeg håper virkelig annonsene hjelper og at du vil finne ham
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar