Caroline Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 ikke nå helg men neste kan jeg bli med:) da har vi fått valpen også Vi kan heller ikke denne helga, da stiller vi i Eidsvoll. Helga etter er vi på Røros (mamma har bursdag), men etter det igjen, da kan vi sikkert Tror jeg da <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Jeg er ikke helt sikker på når jeg kan og ikke kan, og jeg venter løpetid på Tinka vært øyeblikk (egentlig for nesten to uker siden), så jeg slenger meg med på neste dato om det passer og Tinka ikke har fått løpetida enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Vi har ingen planer fremover, så vi kan stort sett hver helg så lenge Kira ikke har fått løpetid da. Også skal vi til Bøndenes den 2.april å se kompisen til Kira stille for første gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Tinka fikk løpetid i dag, så da kan vi uansett ikke være med på omtrent tre uker, eller egentlig en måned siden jeg skal reise bort i påska. Vi er dog med igjen etter det, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 18. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2006 Vi har ingen planer fremover, så vi kan stort sett hver helg så lenge Kira ikke har fått løpetid da. Også skal vi til Bøndenes den 2.april å se kompisen til Kira stille for første gang Da treffes vå på Bøndenes da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 18. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2006 Fiona skal på sitt SISTE valpeshow da, kanskje jeg skal gå med henne i ringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 18. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2006 Blir det ringtrening i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 18. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2006 Veit ikke jeg altså..Jeg skal iallefall på hytta så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 18. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2006 ingenting er avtalt enda, så trur nok ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 18. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2006 Fiona skal på sitt SISTE valpeshow da, kanskje jeg skal gå med henne i ringen Da får vi heie litt på dere og da Blir det ringtrening i morgen? Ser ikke ut som det blir noe ringtrening på ei stund. Folk ser ut til å være litt opptatt en stund fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Da får vi heie litt på dere og da Huff ja, gruer meg alerede jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Jeg tror det går bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Jeg tror det går bra jeg Huff ja håper det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cocker-eier Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Jeg skal også til Bøndenes hus å se, kan heie litt jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 31. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2006 Fant den igjen ja Har dere planer for helga dere eller? Vi er faktisk her over helga (neste helg drar vi på ferie igjen), så hva sier dere til en liten sammenkomst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 31. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2006 Jeg kan ikke :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 31. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2006 Jeg kan jeg Ask får være med også, for å se om treningene våre har gitt noe resultat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 31. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2006 Jeg kan jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Blir det noe i morgen da eller? Jeg vil uuut med dyret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Hmm..Er ikke så sikker jeg Milo sine ben har det ikke helt bra Se på hundens helse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 2. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Jeg er fremdeles ledig jeg, så om du fremdeles vil ut caroline, så bare kom med tidspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 2. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Ringtrening og ringtrening jeg og caroline skal møtes på trondheim sentralstasjon klokken ett, så om flere vil være med så bare hiv dere på! Det blir tur, ikke ringtrening i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Jeeeeg vil, jeeeg vil.. Men vil ikke ha med Milo.. Kos dere da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Ble det noe tur på dere i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar