Gå til innhold
Hundesonen.no

Musikk


Guest Vicky

Recommended Posts

Guest Vicky

Hei

Hva slags musikk hører dere her i forumet på? Og hvilken sang er det bare som ruler hos deg nå? :huh:

Kom med favoritter.

Dette er mest i cd`spilleren og på pc`n hos meg:

Slipknot

The Cruxshadows

Rammstein

Zeromancer

Wednesday 13

Velvet Acid Christ

The Prodigy

Dope Stars Inc

The Cure

Combichrist

Blutengel

Anorexia Nervosa

Marilyn Manson

Wumpscut

Depeche mode

London after midnight

Nicky cave and the bad seeds

Scary Bitches

Gothminister

Seigmen

Terminal Choice

Specimen

Korn

Deftones

Royksopp

Og akkurat nå har jeg hekta på Bloodhoundgang - Discovery channel. Ganske snodig i forhold til det som høres mest på vanlig.... :mellow:

:(

Også lurer jeg på om noen spiller noe instrument?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det mest i System of a Down og The Haunted for tida. Ellers så finner jeg endel av det du har på lista di på lista mi også, pluss pluss.

Jeg spiller bass. Eller spilte, er way ute av trening. Har ikke tatt i bassen på..tja, fem år eller no' :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 5 instrumental låtene til Shining på The Darkroom Sessions (snill melankolsk svensk bm) har stått på i strekk i 3 uker her nå. :huh: Klarer ikke ta den av. :mellow: Låt nr. 3 og 4 sto på repeat en stund også. (uten at jeg med dette støtter noe mer enn musikken deres da) :rolleyes:

hehe.. tja.. nei.. jeg spilte elgitar som fjortis med plan om å spille i et band på den tiden, men det er lenge siden.. Og ikke var jeg noe god på det heller .. Liker best å høre musikk jeg. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører på litt forskjellig.

For tiden hører jeg for det meste på punk som Ramones, Buzzcocks, Public Image ltd, Sex Pistols, the Clash, og flere andre jeg ikke husker navnte på akkurat nå..

I tillegg hører jeg på RHCP, Dead Kennedys, Blondie, noe Babyshambles, White Stripes, Nirvana + mye annet.

Har en tendens til å like enkelte sanger av forskjellige band..

Edit:

Har forresten spilt trompet i korps og gitar(i Frelsesarmeen), men sluttet fordi jeg synes det var litt kjedelig..

Kan også spille Lisa gikk til skolen på piano..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører på masse forskjellig, av mange forskjellige artister/band:

bla.a:

Eminem

OnklP

Dirty oppland

Sørsia gerilja

Björn Rosenström

Groove Coverage

Westside Connection

Nei spiller ikke instrument.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, hva jeg hører på? Travis, Beatles, Bob Dylan, Pink Floyd, Belle & Sebastian, Simon & Garfunkel, Radiohead, Thomas Dybdahl, Muse... I det siste har jeg hørt veldig mye på disse to albumene: Wish You Were Here (Pink Floyd) og Sgt. Peppers Lonely Heart Club Band (Beatles). Også har jeg hørt en del på Miles Davis i det siste også. Også liker jeg Jokke & Valentinerne, men har ikke noen cder av dem (enda).

Instrument spiller jeg forsåvidt ikke, med mindre du regner med ekstremt uprofesjonell gitar- og pianospilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører på alt da - og er veldig mange artister jeg liker EN sang av, men ellers er jeg vel typisk fjortis i musikksmaken, liker å høre på Kelly Clarkson, Whitney, Celine og mer til :)

Og ja - jeg spiller både piano og gitar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Også glemte jeg å si at jeg spiller gitar, cello, og det blir litt sampling innimellom. Prøvde med på synth, men det var ikke noe for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hører på alt mulig! men for å lage en liten liste da ;)

Greenday

sex pistols

korn

rolig RnB

er liksom det jeg hører mest på nå for tiden.. Men så har jeg mange artister som jeg liker èn eller to sanger av :) de sangene jeg hører mest på nå er vel

greenday- saint jimmy, I fought the law og shoplifter

Sex pistols- Brown eyed girl, I fought the law, Anarchy in the UK,

RnB låter:

Chamillionare- Ridin' dirty

Luniz- makin moves

Tonedeff- Porcelain

eazy E- boys in the hood

Andre daffesanger

kelly clarkson- Because of you

Gavin Degraw- Follow through

Jessica simpson- Sweetest sin

ogsåå videre :)

spiller 0 instrumenter, og kan ikke huske jeg har gjort det heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja jeg er techno freak uten like da. Så omtrent alt som har god bass er velkommer her i huset.

Det som spilles mest for tiden er:

The underdog project med "summer jam" (gammel sang som vekker maaange minner!) "saturday night" og "endless love"

Pussycat dollz med "i dont need a man"

Cascada med "A piece of heaven" "miracle" og "everytime we touch"

ye-no med "so sick"

David bisbal med "digale"

Enrique Iglesias (Ingen over ingen ved siden!! <3 )

osv osv osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører egentlig på det meste, mye trance. Men begynner å bli litt lei av det nå..

Her er noen av de sangene jeg spiller mest for tiden

Eminem - When I'm gone

Eminem - I love you more

Jay - Alt førr me

Tungtvann - Sinnsyk

Klovner i kamp - Damer

Dj Gillies - Holleback girl

Dj Gillies - Beat is coming

Annbefaler virkelig å laste ned de sangene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonata arctica: Replica, the misery, mary lou, aint your fairytail, letters to Dana, Wolf and raven, abandoned pleased brainwashed exploited og white pearl black oceans. Det meste av sonata arctica er hjertelig velkommen, men de sangene jeg har skrevet opp er absolutte favoritter.

Å så luxus leverposteis: bare 4 år :)

Og Live: unsheated.

Og så en sang fra Buffy serien, rest in peace. Han har en så utrolig flott stemme han som synger den så jeg bare må høre den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre daffesanger

kelly clarkson- Because of you

Gavin Degraw- Follow through

Daffesanger?

Vet ikke om noen sang jeg brøler høyere til enn akkurat Because of you! Elsker den sangen! Follow Through er også fin - har fått sansen for den etter at den er blitt sunget i idol..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bare i hiphop her i huset...nesten.

-ChinoXL

-Nate dog

-N.E.R.D

-Kanye west

-Cee lo

-Neptunes

-N.O.R.E

-Orishas

-Oukast

-Psycho realm

-Immortal technique

Ellers er resten litt av hvert som: Rnb, rock ala metallica, jazz, blues, gammelt som jackson 5 og annet digg rolig musikk eg ikke vet navnet på. Hører alltid rolig musikk om natten.

Ellers så spiller eg litt Didgeridoo dog eg er ikke spesielt flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pink Floyd

The Beatles

Björk

Smashing Pumpkins

Trond-Viggo

Nirvana

Metallica

Musikalmusikk (Hair, Grease, Chicago osv.)

Masse 50-,60- og 70-tallsmusikk, ekstremt varierende hvem det er av.

Sigur Rós

Ja vet du hva, det er altså så mye forskjellig :) Det meste utenom listepop og techno/rave osv. tror jeg vi kan si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daffesanger?

Vet ikke om noen sang jeg brøler høyere til enn akkurat Because of you! Elsker den sangen! Follow Through er også fin - har fått sansen for den etter at den er blitt sunget i idol..

hehe, kalles det ikke daffe-sanger da? :) Sånn slappe-av-til-rolig-musikk- sang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...