Gå til innhold
Hundesonen.no

kenny gutten min


janne&kenny

Recommended Posts

kenny blir bare verre... jeg ringer i morgen til dyrlegen og bestiller time...hvordan skal jeg kunne se han i øynene når han sovner inn? hvordan skal jeg takkle denne sorgen? hvordan klare meg uten han! alt dreier seg jo om han...hva skal jeg finne på om dagene uten han? hvordan slutte å grine? noen sier at det beste er å kjøpe seg en ny hund er den beste måten å komme over et så stort savn. men kan nok ikke kjøpe en ny nå... har dere noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du vet med deg selv at det er det beste for kenny, så tar du dyrlegebesøket som om det var et vanlig. godsnakk med han, prøv og få den siste stunden med han så koselig og trygg du bare kan :mellow: Hunden skjønner nok at det ikke er noe vanlig dyrlege besøk, men alikevell. kjempetrist at du må avlive da :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk! jeg vet det var det riktige å gjøre... han hadde allergi mot midd og sopp som kommer fra fuktighet. midd er over alt! vi blir ikke kvitt det... han hadde også mage problemer.. vi vet ikke hva som feiler han, men måtte opereres for å finne det ut.. allergien hadde han aldri blitt kvitt...

sprøyta gjikk greit.. jeg holdt han så han ikke skulle se hva som skjedde, og strøyk han over ansiktet så han ble distrahert.. han knurra litt å et lite pip så var det over. han har ikke vert så flink på lenge!

det var helt forferdelig å se han sovne... da han fikk den siste sprøyta, var det noe av det verste jeg har opplevd, men på samme tid en lettelse... han tok et stort pust (vanlig reaksjon) og alle musklene strammet seg (reaksjon). da var det over... ingenting vi kunne gjøre for å få han tilbake..

det var litt godt å se at han sovnet smertefritt inn.. nå har han det ikke vondt lenger. jeg gjorde denne avgjørelsen av kjærlighet. han hadde ikke hatt d godt.. han kunne klart 1 år til sa dyrlegen.. det vil jeg ikke presse på han, det er bare egoistisk.

nå når jeg sitter her og skriver og tenker tilbake hvordan det var å se han ligge der, helt liv løs, han som var så full av fart og spenning, triller tårene ned... savner han sånn!!!!! :)

nå skal jeg få meg en ny hund... prøver å se fremover å tenke på den nye hunden. selv om det meste snakket er om den valpen jeg skal få i mai, er han alltid i tankene mine. jeg ser han for meg hele tiden, og kjenner et stikk i magen når det ikke er han... jeg tenker på han mye om kvelden.... tenk at jeg aldri får kose å leke med han igjen.. tenk at det er helt stille når jeg kommer hjem fra skolen.... det er så mye jeg ville ha fortalt.. kunne ha skrevet i evigheter... men jeg får gå å legge meg. god natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Men det var vel det rette å gjøre!

Hvilken rase var Kenny, og hvordan hund er det du skal få deg? (kanskje det bare er meg som ikke har fått det med meg..?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off fikk tårer når jeg leste dette her tenker tilbake til min hund som bare ble 8 mnd :) men han sovna hverfall stille inn og hadde ingen smerte...Det hadde min da :) fått meg ny hund nå men det blir alldri det samme men har blitt så gla i min nye hund nå , men tenker mye på den gamle hunden min hver dag da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...