Gå til innhold
Hundesonen.no

I dag fikk Puma slippe

Aya

Recommended Posts

Skrevet

Nei, for en trist nyhet å lese.. :mellow:

Men det høres ut som at du har tatt det rette valget. Som du selv sier, kan det aller beste være å la hunden få ro i seg.

Jeg kan ikke si at jeg vet hvor vanskelig det føles, da jeg aldri har gjort det samme, men jeg føler med deg, og synes synd på både deg og hunden.! Har selv latt kaninen min slippe, og synes det var tøfft nok.

Hvil i fred Puma.

Skrevet

Hvil i fred! <3 Føler med deg gjennom den vonde tiden.

Men husk, tiden leger alle sår. Puma har det nok veldig godt der han er nå.. Og det var utrolig modig av deg å ta den avgjørelsen hvis det var det du følte var riktig!

Skrevet

Jeg er sikker på at du gjorde det rette, og at Puma har det fint der han er nå. Jeg vet at det var et utrolig tøft valg det du nå har gjort, men smertene hans er vekke, og det er det som er aller viktigst.

Hvil i fred :mellow:

Skrevet

Jeg føler med deg! Og som så mange andre, tror jeg du har tatt rett avgjørelse..

Den forrige hunden vi hadde, fikk jeg ikke engang sagt hade til og den måtte vi avlive, og jeg husker det var utrolig vondt! Veit åssen du har det! :mellow:

Jeg regner med at du har mange gode minner å tenke på, også veit jeg at du har mange her som støtter deg!

Skrevet

Så utrolig trist å høre! :mellow: :huh: Har ikke vært her så mye jeg heller i det siste, har ikke fått med meg at Puma var syk, men uansett føler jeg veldig med deg, ønsker det krefter og styrke til å komme deg videre.

R.I.P Puma

Skrevet

Uff, det er alltid like trist å høre, og tårene triller her jeg sitter, for jeg vet så godt hvordan du har det nå, og det er aldri noen lett avgjørelse å ta. Vil bare si at jeg føler med deg. :mellow:

Kos deg med minnene du har, også er det lov å gråte...

Hvil i fred Puma, og kos deg på de evige jaktmarker, hvor alt er bare bra.

Skrevet

Uff nå ble jeg trist :mellow: Vet liksom ikke hva man skal si i en situasjon som denne, men jeg er sikker på at du tok den rette avgjørelsen og at Puma har det bedre nå.

Hvil i fred Puma

Klem fra meg og Lucas

Skrevet

Huff så grusomt... jeg vet hvordan du har det.. Min hund lider av noe av det som din Puma gjorde, å vi skal snart til dyrlegen for siste gang med han snart.. det er helt grusomt å måtte miste hunden sin på den måten.. :)

Skrevet

Det var trist lesning. Du har vært sterk som har latt Puma slippe mer smerter, han har det sikkert mye bedre der han er nå. Føler virkelig med deg.

Hvil i fred Puma

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...