Gå til innhold
Hundesonen.no

Iditarod


Cavalier&Collie

Recommended Posts

Robert Sørli kjører ikke i år. Bjørnar har spannet i år etter hva jeg har skjønt :)

Spennende dette...

Det stemmer Robert er ikke med å kjører i år, men regner med at han er med som hjelper/tilskuer.

I år var det Bjørnar som hadde førsteretten på valg av hunder så det er nokk han som har de beste hundene i år ja(de bytter på det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida Toya, jeg hadde ikke hørt om det før først for noen måneder siden, men det er jo kjempegøy å følge med på da :) sledekjøring begynner jo å bli noe "alle og enhvermann" også kan få prøve.

er det noen som har sett Balto-filmene her? de beskriver iallefall godt historien bak Iditarod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, har gledet meg lenge, går inn på iditarod.com veldig ofte for å se, kjempe gøy å følge med. Heia Norge!!!

En da skal jeg være med *drømme* :D Har vært en drøm siden jeg var bitte liten. Men tror nok ikke det kommer til å sje nei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida Toya, jeg hadde ikke hørt om det før først for noen måneder siden, men det er jo kjempegøy å følge med på da :D sledekjøring begynner jo å bli noe "alle og enhvermann" også kan få prøve.

er det noen som har sett Balto-filmene her? de beskriver iallefall godt historien bak Iditarod.

føler seg enda mere dum... jeg har faktisk kjørt sånn slede sak ( hvis det er det det er... med alaskan huskyer forran)

hehe... sånn man står bak, opg noen kan sitte oppi... gikk da fort nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...