Gå til innhold
Hundesonen.no

Agia fosiking ?


Recommended Posts

Hei

er en valp på 9 uker som må forsikre meg,men hva burde jeg velge? selvførgelig må jeg ha livsfosiking,men burde ha agria optimal eller maxsimal? Jeg vil ha det best pga jeg har vært bortig hunder med epelepsi og svak hd. vet at hunder kan bli syke, så jeg vil ha en go forsiking. kan noen hjelpe meg? jeg skal bukes i avel om tiden hvsier at jeg er go for det. jeg er en flattcoated retriver.

:):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsikringen som dekker mest er Optimal. Jeg har Agria Optimal og Agria Liv på min hund.

Alle under kan bli syke eller bli skadet, så det lønner seg absolutt å ha forsikring. Det man må være oppmerksom på er at forsikringen ikke dekker f.eks sykdom/skade som var tilstede før hunden ble forsikret.

Om hunden din utvikler eller er bærer av alvorlige sykdommer så kan den ikke brukes i avl, det vet du vel? Det finnes egne avlsforsikringer, men den typen forikring behøver du ikke tenke på før om et par år dersom det skulle være nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsikringen som dekker mest er Optimal. Jeg har Agria Optimal og Agria Liv på min hund.

Alle under kan bli syke eller bli skadet, så det lønner seg absolutt å ha forsikring. Det man må være oppmerksom på er at forsikringen ikke dekker f.eks sykdom/skade som var tilstede før hunden ble forsikret.

Om hunden din utvikler eller er bærer av alvorlige sykdommer så kan den ikke brukes i avl, det vet du vel? Det finnes egne avlsforsikringer, men den typen forikring behøver du ikke tenke på før om et par år dersom det skulle være nødvendig.

hvor mye betaler du tilsammen for de to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye...

Jeg betaler ca 1800kr totalt pga livsforsikringen. Til neste år kan det hende at jeg reduserer livsforsikringen eller kutter den helt ut :mellow: Akkurat nå, mens trollet er valp, så synes jeg den er kjekk å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye...

Jeg betaler ca 1800kr totalt pga livsforsikringen. Til neste år kan det hende at jeg reduserer livsforsikringen eller kutter den helt ut :) Akkurat nå, mens trollet er valp, så synes jeg den er kjekk å ha.

det var da ikke så mye... vuyrderer å gå over t agira, men vet ikke hvordand det funker når toya snart er ett år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...