mokken Skrevet 3. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2006 Noen som vet om utstillingskurs i Bergensområdet? Trenger litt tips til å se om han står riktig, klarer det fint på avstand men ikke når jeg står rett ved siden av. Også trenger vi all mengdetrening vi kan få på tannsjekk av ukjente. Har fått litt ekserthjelp av en snill spanieldame, men dessv så har begge kursene jeg har meldt på til tidl blitt avlyst pga for få deltagere kjipt... Monica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 3. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2006 vi har snakket om å arr. i klubbn:) skal gi beskjed hvis vi skal ha det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 3. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2006 vi har snakket om å arr. i klubbn:) skal gi beskjed hvis vi skal ha det:) Supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Jupp, vi får ta det opp på møtet etter vinterferien for jeg kjenner en som glatt kommer helt fra austevoll for treningens del altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie05 Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Vi har også undersøkt om dette i Bergensområdet! Det virker som det er veldig lite av det her desverre... Vi trenger også litt ekstra hjelp! Vår andre utstilling er neste helg, gruer meg endel! Håper det er noen her inne som vet av noen som driver med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 6. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2006 Puddelklubben pleier å være flink til å arrangere ringtreninger i bergen, da! Hva med å høre med dem ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 6. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2006 Det er ringtrening i støpeskjeen hver mandag hvor man trener på å stå på bord osv. men pyrrene er vel ikke medlem av nmhk? Det har iallefall vært sheltier der så de er sikkert ikke så nøye på at rasen SKAL være i nmhk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 6. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2006 Puddelklubben pleier å være flink til å arrangere ringtreninger i bergen, da! Hva med å høre med dem ? har vært der på noen treninger før bsbk sin utstiling i høst, var ikke veldig fornøyd kan man si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 6. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2006 Det er ringtrening i støpeskjeen hver mandag hvor man trener på å stå på bord osv. men pyrrene er vel ikke medlem av nmhk? Det har iallefall vært sheltier der så de er sikkert ikke så nøye på at rasen SKAL være i nmhk.. Nei de er nok ikke det. Bord er heldigvis noe som Birk synes er veldig kjekt, dessverre har dommerne han er blitt stilt for bare sett ham på gulvet... *kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 7. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2006 vi har ringtrening nesten hver gang vi går felles tur om Tirsdager da:) men det er jo på askøy, men da har Else Pedersen Treningene:) kjempe flink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 7. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2006 har vært der på noen treninger før bsbk sin utstiling i høst, var ikke veldig fornøyd kan man si... Ok - jeg vet ikke - jeg vet bare at de var veldig flinke før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar