Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundehår


pixiegirl

Recommended Posts

Jeg lurer på om det bare er jeg som har det problemet med å får hundehår i foten, på lik linje med treflis? De er så tynne og spisse at når det først skjer så merker jeg det som regel ikke før det stikker i foten når jeg tråkker ned, og selv da er det så godt som umulig å finne problemet.

Kan ikke huske at jeg har hørt om andre som har det sånn, så jeg lurer om det bare er hos oss sånt skjer? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Neida. Har selv vært borti hundehår fra boxeren og vår tidligere amstaff, som faktisk stakk seg inn i foten.

Løsning på problemet for vår del:

Fjern tepper.

Støvsug litt oftere.

Bruk tøfler konsekvent innomhus :)

mh

cl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjedd meg flere ganger, med bullterrierhår, nedklippet leonbergerhår og med Balderhår. Utrolig plagsomt er det.

Har faktisk ikke skjedd i det siste, når jeg tenker meg om så har han fått mykere pels etter forskifte så det er mulig det er grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært borti noe sånt personlig, men sambo (før vi flyttet sammen) fikk et hundehår inn i foten omtrent som om han hadde fått flis. Gjorde visst fryktelig vondt påstår han, vet ikke helt jeg, når han har influensa er han jo døden nær :)

Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...