Gå til innhold
Hundesonen.no

Trøbbel med Email-varslingen


Recommended Posts

Først må jeg si at jeg var egentlig litt usikker på hvilken regel jeg skulle bryte for å spørre om dette, visste ikke om det var værst å dra opp eldgamle tråder om email-varsling, eller å starte en ny tråd på et tema som har blitt tatt opp før. Jeg endte opp med det siste valget, regner med begge egentlig er feil i følge rettningslinjene, men jeg må bare spørre om dette:

Er det noe riv ruskende galt med emailvarslingen, eller er det bare hos meg?

Jeg får stadig mail om at det er kommet nye innlegg i noen av trådene jeg har vært aktiv i, så jeg følger linken for å lese, men oppdager at ingenting nytt er kommet siden sist jeg fikk varsel. (Og joda, jeg har prøvd å trykke F5) Jeg får rett og slett "duplikat-meldinger" - meldinger om innlegg jeg har fått melding om før - og det kan godt komme 5 meldinger på et gammelt innlegg fra en og samme person - et innlegg jeg har fått varsel om og lest tidligere. Andre tråder jeg har vært aktiv i og har "krysset" av for varsling, kommer det ingen varsel i - selv om det har kommet mange nye innlegg. Det virker som om emailvarslingen "går lei" - hvis en tråd har vært aktiv hver dag i flere dager på rad, slutter jeg plutselig å få varsel fra den tråden. Og jeg har krysset av for øyeblikkelig varsel.

Er det bare hos meg, eller er det trøbbel med emailvarslingen? :icon_redface:

For den siste uka eller så, har den vært mer til forvirring enn til hjelp.

mvh

HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vel, det samme skjer hos meg HeliX, bare det at jeg har aldri mottatt disse varslene før. Jeg tror vi får leve med det i en stakket stund da de jobber med å få orden på dette med varslingen.

Jeg ser på det hele som at det er på vei til å løsne, slik at man får varsling når man skal ha det (og ikke to uker senere ;-)). Sånn som med homeøpatisk medisin....... der blir det verre, før det blir bedre ;-)

EDIT: Hvis du åpner varsel mailen fullstendig, så vil du kunne se hvilken dato den er registrert som "sendt", og da vil du jo øyeblikkelig kunne se at denne er gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke bare med deg! Jeg har samme problemet, har kontaktet Espen om det, og har og gått inn og slettet manuelt emner jeg har krysset av at jeg vil ha tilbakemelding på. Og i går var det faktisk bra, men i dag var det tilbake med å motta gamle mailer med ingen nye innlegg i.. Hadde og problem med at jeg ikke fikk mail når noen sendte meg PM, men det er nå ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har og fått noe surr med sånne meldinger , men nå er det i orden :)

Heldig du er da... Jeg startet dagen med å slette varslinger i innboksen som kom idag, men de gjaldt innlegg fra helt tilbake til 21. feb. :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...