Gå til innhold
Hundesonen.no

Tinka.moo.no


Ingvild

Recommended Posts

Fin hjemmeside :icon_redface:

Enkel og stilren og litt original.'

Noen tips:

* vinduet sidene kommer opp i kunne kanskje vært større?

* Det burde kanskje stått litt klarere mellomrom mellom sidene?

* Du burde opplyse om sist oppdatering, det er greit å vite for folk som følger med siden din :D

Tinka er ei flott jente, gjesteboka er signert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Tinka.tk har fått nytt design, et par nye sider ("eieren" og "våre planer"), og litt små oppdateringer her og der. Vil gjerne ha ris/ros, tips til forbedringer osv. Og gjerne forslag til hva mer jeg kan ha inne på siden - artikler eller hva som helst.

Siden vises litt forskjellig i forskjellige nettlesere, men den skal gå greit å se den både i IE, Firefox og Opera. Har laget designet for skjermoppløsingen 1280x1024, og har testet det i 1024x768, og det skal fungere det også.

Hilsener i gjesteboka mottas med et takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var kjempebra jeg! :( Er som oftest bedre med farge en hvit bakgrunn. Synns jeg da :P

Morro å lese om planene deres, og som jeg skrev i GB, blir vi å treffes på flere steder enn treff hvertfall! :P

om du vil at flere skal møte opp på treff, kan du jo alltids lage en liten sak om det inne på Tinka`s side også, og ikke bare linke. Evt. Skrive at du leder treff i trondheim under "om eieren" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da har siden fått nytt design, hva syns dere? Er ikke helt lett å få siden til å se bra ut i både firefox og IE, og nå har jeg ikke engang begynt å se på hvordan den ser ut i andre skjermoppløsinger.

Men jeg vil gjerne høre både positivt og negativt, og om noen har tips til hva mer jeg kan ha på siden blir jeg glad for det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fint design og oversiktelig :angry:

*Midtsentrering er jo et tips

*Kanskje noe som kan pynte opp i nederste del av menyen?

Siden din virket neten litt "tom", kanskje et lite bilde nederst i menyen "fresher mer opp"

* Pass på at du ikke lager bildene dine for store slik at du slipper bortoverscroll :wub:

(har selv problemer med å få bort bortoverscrollen på siden min,

scrollen bortover er kun i IE i FF er det ingen bortoverscroll, irriterer meg grønn :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Da har siden fått nytt design igjen. Fint om jeg får tilbakemeldinger om iframen er for bred for noen. Og går det greit med bakgrunnen i oppdateringsboksen?

Ellers så setter jeg som vanlig veldig pris på en hilsen i gjesteboka. :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det nye designet var kjempe stilig. Eneste jeg synes er dumt er at jeg layouten er så lang (på min skjerm) at jeg må scrolle nedover. Men har jo fått ny pc med annen skjermoppløsning som jeg ikke er vant med og som sikkert ikke er vanlig, hehe ;) Så det blir veldig personlig ment ;)

Meen likte layouten kjempe godt, du er flink. Og ang bakgrunnen på oppdateringsboksen synes jeg det går helt greit ;) Iframen passer perfekt hos meg, men synes kanskje at oppdateringsboksen kunne vært bittelitt lengre, bredden er bra nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har jo fått ny pc med annen skjermoppløsning som jeg ikke er vant med og som sikkert ikke er vanlig, hehe ;)

som sagt over her, så har jeg jo kjøpt meg en ny pc med widescreen og har nå skjermoppløsning 1280x800 (og ja jeg vet jeg kan justere skjermoppløsningen som seg selv vil ;)) Altså, jeg er ikke vant med denne skjermoppløsningen og den er ikke sikkert ikke så vanlig heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hihi, jeg har laga nytt design igjen (noe må man jo gjøre når man kjeder seg...). Veldig enkelt denne gangen. Forbredringer, ris og ros mottas med takk! :D

Ja, jeg veit det er bortoverscroll på stamtavla, men det gidder jeg ikke å gjøre noe med, jeg er for lat.

Har også oppdatert siden her og der, blant annet et bilde av en av Tinkas oldefedre, som jeg fant i ei stamtavlebok fra 1990. Har dessuten prøvd så godt jeg kan med å få bort bortoverscroll i bloggen, men om det er det hos deg, så si ifra (og si hvilken oppløsning og nettleser du bruker...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kritikk: De vinduene som fotoalbumene åpner seg i er en satt størrelse, noe som gjør at man får bortoverscroll og må bla for å se hele bildet - og man har ikke mulighet til å gjøre vinduet større.

Ellers synes iallefall jeg det var en bra side - det enkle er ofte det beste. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veit at det er sånn på noen av dem. Skal fikse det nå. :D

Edit: Da har jeg ordna det sånn at alle fotoalbumene ser bra ut i Firefox 1280x1024 i alle fall (bortsett fra albumet 3-4 år, som av en eller annen grunn ikke gjør det her i alle fall, til tross for at jeg har femdobbelsjekket), og dessuten har jeg laga vinduene sånn at det går an å justere det om det ikke ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Siden har fått nytt design, et svært enkelt og greit design som en femåring sikkert kunne ha laget, men uansett. Det er i grunnen nokså lite innhold på hjemmesiden nå, men det er allikevel hyggelig om dere tar en tur innom, leser litt i bloggen og kanskje til og med skriver en hilsen i gjesteboka? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...