Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som skal starte lp i mjøndalshallen 2 april?

meg123

Recommended Posts

Gjett hvem som kommer og heier! Skal holde store skumle svartingen min litt unna ringen jeg så Lassie ikke får hetta :icon_redface:

Det høres hyggelig ut..Hvertfall etter at jeg leste andre setningen..Ca en halvtime før vi skal starte deler jeg Lassie sin mening om at alle svartinger bør flyttes dit peppern gror :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da er vi to:P

Jeg skal også debutere der..

Jeg veit ikke helt om vi er klare da (og muligens får bikkje løpetid:s), men en gang må vi jo begynne:p

kult;) da blir vi hvertfall to debutanter der;) jeg gruer meg helt forferdelig :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult;) da blir vi hvertfall to debutanter der;) jeg gruer meg helt forferdelig :unsure:

Huff ja.. vi må virkelig i hardtrening nå. Håper virkelig det går sånn noenlunde greit. Det går jo veldig bra hjemme, men får håpe hun ikke glemmer alt når vi kommer dit. Det hadde jo vært typisk:p Men om jeg kommer dit tidlig så hun får roet seg ned tror jeg det skal gå ganske bra:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja.. vi må virkelig i hardtrening nå. Håper virkelig det går sånn noenlunde greit. Det går jo veldig bra hjemme, men får håpe hun ikke glemmer alt når vi kommer dit. Det hadde jo vært typisk:p Men om jeg kommer dit tidlig så hun får roet seg ned tror jeg det skal gå ganske bra:P

jepp det er planen min også. være tidlig ute pluss at jeg skal ha han med inn på lørdagen når jeg skal stille Emma så han liksom får sett stedet,og gått på gulver før den store debuten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...