Gå til innhold
Hundesonen.no

Qouting og redigering.


Recommended Posts

Jeg blir litt små forvirret her,beklager om det bare er jeg som er dum,men i følge de nye reglene er det slik:

Man skal ikke qoute qouter for at folk skal slippe og lese samme innlegg flere ganger. OK.

Man skal redigere sitt innlegg i steden for og tilføye noe i et nytt innlegg. OK.

Men dette går jo fullstendig på tvers av hverandre??

Hvis man må redigere for og tilføye noe må jo folk lese alle innleggene på nytt og på nytt "sånn i tilfelle"?

Hva mener dere egentlig? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt små forvirret her,beklager om det bare er jeg som er dum,men i følge de nye reglene er det slik:

Man skal ikke qoute qouter for at folk skal slippe og lese samme innlegg flere ganger. OK.

Dette løser seg selv da Espen har lagt inn auto-sletting av quoter inni quoter, dermed slipper vi å tenke på denne mer.

Man skal redigere sitt innlegg i steden for og tilføye noe i et nytt innlegg. OK.

Men dette går jo fullstendig på tvers av hverandre??

Hvis man må redigere for og tilføye noe må jo folk lese alle innleggene på nytt og på nytt "sånn i tilfelle"?

Hva mener dere egentlig? :unsure:

Det går jo ikke på tvers av hverandre. I de fleste tilfellene man skriver to innlegg etter hverandre er det fordi man har glemt noe, da går det gjerne 2-5 minutter, kanskje en time, og på den tiden har det ikke rukket å komme særlig mange innlegg. Sunn fornuft er fint, klart at om det har blitt skrevet to sider og gått to dager før man kommer på den tingen man glemte så går det an å legge inn et nytt innlegg, da det sier seg selv at man ikke skummer gjennom alle sidene i en tråd hver gang man leser. Det er også fint å merke det man har redigert med Edit, så er det enklere å få øye på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva hvis det er kommet en 4-6 innlegg etter din? Hender i veldig "opphetete" diskusjoner at slikt kan skje?

Da bruker man sunn fornuft, er det snakk om en liten endring eller noe smått man vil rette på så redigerer man, er det vesentlige opplysninger som tråden er avhengig av så lager man et nytt innlegg. Er ikke verre enn det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...