Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp?ang mirc og norton..


Ulvinne

Recommended Posts

Nå har det seg slik at det er en annen person som har lagt seg som admin på vår pc,så jeg kommer ikke inn på norton slik at den godtar mirc..

Da kommer jeg meg heller ikke inn på chatten noe som er veldig leit.. (ikke litt avhengig nei.. ;) ).

Noen som vet om det er noen måte og "overstyre" admin slik at jeg kan fikse det selv?

Personen kommer ikke hit før om 3 dager,og det er alt for lenge og vente på og komme inn på chatten :P:P

Kan man "smyge seg" rundt koden hans eller? B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke ringe ham og få passordet da, så kan han evt bare endre det igjen etterpå?

Glemte adminpassordet på pcen min ;) Måtte formatere og legge inn alt på nytt etter ørten forsøk på å omgå admin.

Kan prøve i morra.. Men tviler på at han gir meg det.

Jeg klarte i min uvitenhet og laste ned en pirat kopi av windows, :P og etter det ble de ikke så blide.. :P

Formatere og greier? Hva er det? Sånn kjapt forklart.. Er det noe som tar mange timer og ødelegger jeg hans status som admin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Formatere og greier? Hva er det? Sånn kjapt forklart.. Er det noe som tar mange timer og ødelegger jeg hans status som admin da?
Det er noe som du ikke skal gjøre. Det betyr at du lager en fullstendig tom harddisk og må innstallere operativsystemet, driverne for lydkort og (kanskje) skjerm, nett-tilkoplinger og all programvare på nytt. Er du ikke en kløpper på data holder du deg langt unna slike ting. Gå til sengs, stå opp i morgen og gå en lang tur osv, mye bedre det enn å sitte og skule på en skjerm ;)

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som du ikke skal gjøre. Det betyr at du lager en fullstendig tom harddisk og må innstallere operativsystemet, driverne for lydkort og (kanskje) skjerm, nett-tilkoplinger og all programvare på nytt. Er du ikke en kløpper på data holder du deg langt unna slike ting. Gå til sengs, stå opp i morgen og gå en lang tur osv, mye bedre det enn å sitte og skule på en skjerm ;)

--

Per Olav

Hmm.. Nei,da skal jeg ikke gjøre det..

Joda,men og gå tur fra jeg står opp til jeg legger meg vet jeg ikke om jeg har fysikk til altså.. :P:P

Takk for svaret forresten.. *dunke meg selv i hodet for og glemme og være høflig.*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formatere og greier? Hva er det? Sånn kjapt forklart.. Er det noe som tar mange timer og ødelegger jeg hans status som admin da?

Som PO sa, ikke noe man tukler med alene ;) Var safe for min del, hadde hjelp av folk med rimelig peiling og hadde backup av det jeg ville ha som jeg fikk fatt i og dessuten alt nytt, som feks Windows, liggende klart til å putte innpå igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav

Hmm.. Nei,da skal jeg ikke gjøre det..

Joda,men og gå tur fra jeg står opp til jeg legger meg vet jeg ikke om jeg har fysikk til altså.. :P:P

Takk for svaret forresten.. *dunke meg selv i hodet for og glemme og være høflig.*.

Du kan få lov til å ta små pauser sånn innimellom vettu :P

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav

.. Så jeg kan spise og sånn altså?

Men hva skal jeg gjøre i pausa mens jeg spiser da?

Se i tappeten? :unsure:

Nei,nå tuller du fælt synes jeg.. ;)

Gå og legg deg nå. Dette er blitt for mye for deg, forstår du :P

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...