Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil lage Button, Banner og Award?

Henriette

Recommended Posts

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Lengesiden jeg har laget noe sånnt nå, kan gjerne prøve :)

Hvilke hunder vil du at skal være med på banner/award/button?

Tenker i hovedsak og lage banner jeg da...

Skrevet

Lengesiden jeg har laget noe sånnt nå, kan gjerne prøve :)

Hvilke hunder vil du at skal være med på banner/award/button?

Tenker i hovedsak og lage banner jeg da...

Vil ha av donny:) Borderen

Skrevet

Jeg så ikke det du hadde skrevet før jeg hadde laget disse, men her er de i alle fall :)

dck17rl.jpg

dck23uw.jpg

donny24tk.jpg

Her er resten :P

d14pd.jpg

donny10tm.jpg

donnyaward6py.jpg

donnybutt16lh.jpg

donnybutt28ig.jpg

Si ifra dersom du vil jeg skal endre på noe :P

Skrevet

Nå har jeg prøvd, å de bildene jeg har brukt nå er nok av donny ;) (håper jeg), tatt fra siden din alle samme, og tror det er donny...

Ble kanskje ikke så veldig bra, men jeg er under "læring" :P

http://www.freewebs.com/border_collien/award%20donny.bmp

Får ikke til at bildet vises her, men linken går direkte tl bildet, og ikke noe annet :P

Skrevet

Her er et par forslag fra meg! :)

har du lyst å lage en banner til meg? var så fin den du laga slenger med et bilde om du gidder å lage

th_seroppsvarthvitt.jpg

th_gizmosvarthvitute.jpg

Skrevet

har du lyst å lage en banner til meg? var så fin den du laga slenger med et bilde om du gidder å lage

th_seroppsvarthvitt.jpg

th_gizmosvarthvitute.jpg

Selvfølgelig kan jeg lage til deg.. :) hehe.

Kommer snart!

Skrevet

Selvfølgelig kan jeg lage til deg.. ;) hehe.

Kommer snart!

TUSEN TAKK.... :) jeg lager bannere jeg og men har laga så mye i det sisste er litt lei :)

Skrevet

åssen får du farger i brushes? jeg får det ikke til, har 9 selv..åsså å få det ene bilde lysere enn det andre som du har jort helt oppe på sida..

Skrevet

åssen får du farger i brushes? jeg får det ikke til, har 9 selv..åsså å få det ene bilde lysere enn det andre som du har jort helt oppe på sida..

Skjønner ikke helt hva du mener jeg.. :):(

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener jeg.. :):(

Når du setter inn bilde av hunden som skal på bannenen så får har du laga akoratt som en skygge av hunden på bannen t sterkt bilde av hunden å et svart åssen får du til det?du gjore det på den første banneren på første side...

http://forum.hundesonen.com/index.php?act=...ype=post&id=487 der ligge bilde jeg snakker om.

Skrevet

Når du setter inn bilde av hunden som skal på bannenen så får har du laga akoratt som en skygge av hunden på bannen t sterkt bilde av hunden å et svart åssen får du til det?du gjore det på den første banneren på første side...

http://forum.hundesonen.com/index.php?act=...ype=post&id=487 der ligge bilde jeg snakker om.

Du kan gjøre det i psp også, vet du det?

Skrevet

nei det visste jeg ikke åssen gjør man det da? men jeg lager banner i pain shop åsså skriver jeg på å hiver inn tubes og brushes i paint shop :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...