Gå til innhold
Hundesonen.no

Å stenge en tråd...


Recommended Posts

Sorry, men lager enda en ny tråd jeg, selv om den sikkert blilr stengt eller slettet.

Nå vet jeg hvorfor jeg ikke var så aktiv her inne før.. Tråder blir stengt for den minste ting, osv.

Grunnen til at jeg åpnet en ny tråd om de slettete innleggene i minnelunden, var fordi jeg ikke vil ødelegge en annen tråd med å klage over ting JEG syns er feil.. heter ikke denne delen av forumet "tilbakemeldinger"?? Så la oss få GI tilbakemeldinger da, uten at trådene blir stengt med engang dere får kritikk!

Og da jeg helst vil kommentere et svar som moderator har gitt til meg, men tråden er stengt så jeg ikke får sagt no, ja da åpner jeg en ny tråd...

Espen! Du VET IKKE hvem som slettet innleggen i Minnelunden... Bør ikke dere moderatorer ha samme regler når det gjelder å slette innlegg? Stenge tråder eller for hva som er rett og galt på et forum?

Ja.. kall meg sutrete og klagete, men jeg sier meininga mi... Og hadde håpet det var lov på et forum som dette.. men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråder blir ikke stengt for den minste ting, du fikk svar på det du lurte på ikke sant? Hva var vitsen med og fortsette diskusjonen da?

Jeg rettet opp feilen ganske fort, og jeg synes ikke du skal fortsette og klage nå. Jeg sendte deg enda en pm for og forsikre meg om at alt var som det skulle.

Alle gjør feil, det er bare mennesker som jobber her. Dessuten slettes vanligvis tråder som er feilpostet derfor ble de sikkert slettet fort. Så det er eller ikke moderator sin skyld når alt kommer til alt. Det var bare en liten feil som ble rettet på få minutter. Så ja hvis du fortsetter og klage på dette så vil jeg nok kalle deg sutrete og klagete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...