Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Ser inne på Minnelunden nå at svarene jeg har fått der er slettet.... For det første syns jeg det var for ille at folk ikke sku kunne svare der i det hele tatt, men da jeg ser at dere har SLETTET de svarene jeg hadde fått der, de fine hilsenene fra folk som bryr seg, så blir jeg både forbannet og utrolig lei meg.... Jeg trodde virkelig ikke at etter den diskusjonen som er inne her, at dere ville gå inn å SLETTE tilbakemeldingene man har fått, men jeg har visst tatt feil... Dette syns jeg rett og slett er FOR DÅRLIG! Dere kunne tenke LITT lenger iallefall...

Men, til dere som har sendt meg PM, og som hadde skrevet i tråden... tusen takk, det er godt å vite at noen faktisk bryr seg om en, og ikke bare om at forumet skal være "rett"....

Dette gjorde iallefall at jeg mistet mye av interessen for sonen som et bra forum.... :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de sletta svarene??

Jeg så gjennom den andre tråden om dette nå og hvis jeg telte riktig så vart det 9 som var for å kunne svare i minnelunden og 2 som var imot.. Så da skjønner jeg ikke hvorfor de driver å sletter svarene som allerede er skrevet.

Hva var forresten galt med svarene? Så ikke mange *rip* der jeg vertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...