~Marlene~ Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Vega er mye flinkere å logre enn mira! mira sin hale går vell kun når vi får besøk( kanskje) å når hun får hilse på hunder å når noen i familien kommer hjem men jeg leste i en valpebok at når du trener med hunden få den til og logre! å det får jeg ikke til hun bare blir helt gærn ¨vill når jeg gjør slik det står i valpeboka får å få henne til å logre
Heidihj Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Jeg har en golden, det sier litt Halen går hele tiden, og da mener jeg hele tiden. Til og med når hun sover kan halen logre. Halen er nesten aldri i ro
molly Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Vega er mye flinkere å logre enn mira! mira sin hale går vell kun når vi får besøk( kanskje) å når hun får hilse på hunder å når noen i familien kommer hjem men jeg leste i en valpebok at når du trener med hunden få den til og logre! å det får jeg ikke til hun bare blir helt gærn ¨vill når jeg gjør slik det står i valpeboka får å få henne til å logre Hva står det egentlig at man skal gjøre for å få den til å logre??
WheatenMali Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Nena logrer konstant, uansett hva... Oscar logrer når noe gøy skjer eller når noen prater til han
~Marlene~ Skrevet 23. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Hva står det egentlig at man skal gjøre for å få den til å logre?? i en bok som heter valpeskolen edet sto så. det sto når dere trener få hunden til å logre
Toya Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 toya logrer en del hu også hehe... særlig nåpr jeg kommer hjem fra jobben da er det eget rituale for den bikkja, hente beinet sitt, løpe rundt med det i munnen, og være helt mongo hu er så morsom da altså...
~Marlene~ Skrevet 23. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 ops missforsto innlegge man skulle lage glad stemme til den å vise glede å ivrighet! jeg gjorde dette å da ble hun helt spinnevill men ingen hale logra
Tine Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Gizmo logrer når jeg kommer hjem når han ser andre mennesker når han leiker osv, han er ofte glad.
MarieR Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 næi, kun når han er glad, opphissrt eller når vi trener
Tore Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 så lenge det skjer noe, altså så lenge han ikke sover med andre ord... Har sett halen rørt på eg når han drømmer også da... Så lenge han har grunn til å være glad så logrer han, å det er jo hele tiden....
SnowDOG_ Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Santoz logrer ganske mye. Før veltet han mye pynt som lå litt lavt pga logringen hans men nå har vi fjernet pynten. Han logrer også ganske hardt og vi kaller han for piskeren siden han tilåmed klarte å gi mor blåmerke i benet fordi han ble så glad og pisket halen rett på benet hennes. Gjør faktisk vondt til tider.
Kristina Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Hehehe. Uansett om du får trent en hund til å logre, så vil det ikke være 'ekte' logring. Ekte logring kan ikke trenes fram. Lunah logrer stort sett hele tiden, unntatt når hun trasker rundt inne og ingen gir henne oppmerksomhet.
Kristina Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Santoz logrer ganske mye. Før veltet han mye pynt som lå litt lavt pga logringen hans men nå har vi fjernet pynten. Han logrer også ganske hardt og vi kaller han for piskeren siden han tilåmed klarte å gi mor blåmerke i benet fordi han ble så glad og pisket halen rett på benet hennes. Gjør faktisk vondt til tider. Hva med å bandasjere skumgummi rundt halen? Rottisen til tanta mi har også hard hale, det har jeg fått merke endel ganger
akela Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Noen ganger våkner jeg av at minsten ligger i sengen og nilogrer og stirrer på meg. Han har en flott, ganske stor hale som kan bevege seg utrolig fort. Hvis han synes jeg burde stå opp, og aner livstegn nedi dynene, så er han på post - og da kommer jeg langsomt til meg selv mens jeg hører denne pussige lyden av meget hurtiglogrende hale mot lakenet.
Monika! Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Han logrer mesteparten av tiden ja. Spesielt blant folk. Eller når jeg koser med han.
Benedicte Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Så lenge hunden har det moro under trening - så trenger man jo ikke å være opptatt av at hunden logrer. Noen hunder logrer ikke like mye som andre. Cita er jo labrador da... Så hun logrer konstant Og når hun er skikkelig glad logrer hun med rompa i tillegg. Jeg holder meg forresten unna dalmatinere som logrer. DE har hard hale
Wheaten terrier Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Tjorven logrer en god del ja, ikke hele tiden, men nesten...
Inu Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Rai logrer hele tiden... Han kan ligge rett ut på golvet og logre selv om han ikke vet om noen ser han eller ikke. Logringen er nesten plagsom, særlig på utstilling. Får han ros, logrer han fordi han er glad, får han "kjeft" logrer han for at jeg skal bli i bedre humør... Håpløs... Og selv om det er krøllhale, så er den ikke det når han logrer, så hvis det er folk på besøk, er det bare å ha kopper og glass midt innpå bordet. Står det noe om hvordan man får en hund til å slutte å logre?
Ingvild Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Tinka logrer en god del, ikke hele tiden dog. Men om hun møter på folk/hunder, om hun får oppmerksomhet osv. Om hun blir skikkelig glad logrer hun med hele rompa mens halen går som en propell.
marcoograya Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Raya logrer bare når det skjer noe..at vi snakker til henne og når vi komer hjem og sånn..men Marco logrer uansett han bortsett fra når han sover da..men den går jo da og..hehe
Calina Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Odin logrer når han jeg kommer hjem og han skal hilse, og når vi er på besøk hos "besteforeldre",går halen så nesten hele rævan følger med..hihi Ellers så logrer han sånn vanlig,når han skal smile eller når han hilser på andre hunder - ja...sånn som alle andre..??
Baby Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Jeg har Cavalier. DEt sier vel sitt. Her logrer hundene til og med når de sover.
Jeampi Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Cita er jo labrador da... Så hun logrer konstant Og når hun er skikkelig glad logrer hun med rompa i tillegg. Jeg holder meg forresten unna dalmatinere som logrer. DE har hard hale Tell me about it! Taxi knuste en vase som han velta ned med halen. Han logret ikke, han PISKET! Pito logrer når hun er glad, men man ser det i grunn ikke så godt liden halen ligger over ryggen. Men hun pleier å logre med absolutt hele kroppen. Når hun er glad så svinser hun rundt om kring med kroppen
Monab88 Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Jepp, bernerne logrer ofte. Mulig puddelen gjør det også, legger bare ikke merke til det
Toya Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 er morsomt å se på bernere som logrer ja .... hehe... de vrikker sånn på rompestompen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar