Gå til innhold
Hundesonen.no

Er det virkelig mulig å være så sadistisk?

Lazita

Recommended Posts

egentlig glad jeg ikke bor i byn nå altså.

har jo katt vi også, men han er ikke mye ute og ikke bor vi i byn(håper ikke folk gidder å komme ut her for å gjøre slikt).

Det jeg lurer litt på er hvorfor de tar friske og fine katter som har hjem å gå til(sikkert forde at de er så tamme da, men kunne ikke de tatt bakgårds katter uten hjem, i stedet for en katt som garantert vil bli savnet da?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig glad jeg ikke bor i byn nå altså.

har jo katt vi også, men han er ikke mye ute og ikke bor vi i byn(håper ikke folk gidder å komme ut her for å gjøre slikt).

Det jeg lurer litt på er hvorfor de tar friske og fine katter som har hjem å gå til(sikkert forde at de er så tamme da, men kunne ikke de tatt bakgårds katter uten hjem, i stedet for en katt som garantert vil bli savnet da?)

Jeg tror neppe at disse folkene har den minste mulighet til å føle empati og dermed ta en bakgårdskatt som kanskje ingen vil savne. Hvis de har en mening med denne utførelsen av "kattehenging", så er det for å rufse i sitt eget adrenalin med null tanke for hvordan eierne av katten vil få det!

Når jeg leste at det igjen hadde skjedd.. og denne gangen enda nærere meg, så fant jeg ut, at kattene skal få være litt inne-for en liten stund!

Var skikkelig guffent da den første artikkelen sto i avisen. Det var en Maine Coon, det samme som Emma er.... så det lignet nesten på henne også.

Nei, de får kose seg i sengen min i noen dager de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange som henger katter?

ÅÅÅ blir så SUR og lei av å høre at folk er stygge med dyr!

Skulle hengt de som hengte den katten!

De som er stygge med dyr burde fått det samme tilbake!

Vis noen forsto hva eg mente:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange som henger katter?

ÅÅÅ blir så SUR og lei av å høre at folk er stygge med dyr!

Skulle hengt de som hengte den katten!

De som er stygge med dyr burde fått det samme tilbake!

Vis noen forsto hva eg mente:P

Men det er jo ikke så vanlig, er det? Ja, det skjer dessverre alt for ofte. Men det er vel (her i Bergen da) en god stund siden sist når det "startet" her? Men ellers skjønner jeg godt hva du mener med å henge dem som hengte kattene. Det eneste "problemet" er at vold avler vold. Så det er en fryktelig dum spiral å begynne å bevege seg i. MEN, det er på høy tid at rettssystemet legger mer vekt på slik kriminalitet. Jeg mener, det er ikke så rent få ganger at en som begår mord faktisk har pint og plaget mange dyr før h*n setter ut sin "fantasi" på mennesker.

Men en "annen" ting, nå har dusøren steget til 15.000 !!!!! Jeg er så stolt over at private engasjerer seg i en slik grad. Dette får jo også belyst saken såpass at bt.no i dag har skrevet på siden sin at politiet her i Bergen har rotet vekk saken, og ingen vet egentlig hvem som skal etterforske den. PINLIG for Bg. politikammer. Men altså, med et slik søkelys på dette, så finner de den vel fort igjen håper jeg for deres del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...