Gå til innhold
Hundesonen.no

nattevakt


shira

Recommended Posts

i helga hadde jeg nattevakt, siden jeg ikke hadde had det på lenge blei sean med.. utrolig nåkk roet han seg fort ned, og det var somhan aldri hadde gjort annet.. på morgene var han med for å vekke opp de eldre somliker å stå tolig opp.. de var så glad for å bli vekket av en hund. sean sjarmert de sånn at

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult da ;)

mange eldre som liker å se noe nytt når de våkner... kan godt forstå at de syntes sånne hjem er kjedelige... (ja, har jobba på ett...)

men all honør til dere som jobber der nå ;)

gjør en kjempe viktig jobb :)

så sean koser seg på jobb`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i helga hadde jeg nattevakt, siden jeg ikke hadde had det på lenge blei sean med.. utrolig nåkk roet han seg fort ned, og det var somhan aldri hadde gjort annet.. på morgene var han med for å vekke opp de eldre somliker å stå tolig opp.. de var så glad for å bli vekket av en hund. sean sjarmert de sånn at

Hei Jobber du på sykehjem??? For du lov å ha med hund da??? Jeg jobber noen nattevakter og ettermiddags vakter og det hadde jo bare vert supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har brukt å ha sean med ditt på ettermiddager når jeg har fri. de eldre synes det er kjempe fint.. så da mente sjefen at det var greit å ha han med ¨på nattevakt. sean liker seg der, for han får så mye oppmerksomhet og noen gobiter da.. det er mange der som har had dyr før. så de synes det er kjempe artig at han gjør seg litt til for dem,legger hode i fange på dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...