Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

det er en advarsels boks som bare du og dem i forumledelsen ser. Alle har en, men de ser kun dere egen. Når man har fået advarsler for 100% bliver man bannet fra forumet. Så det er og opføre sig ordentligt :)

Skrevet

Lurer på en ting ang det... Hvis jeg får en advarsel, går den opp til 1% da? Og kan jeg få flere advarsler på samme innlegg? Og blir den advarselen stående bestandig?

Ergo hvor mange ganger kan jeg "drite meg ut" før jeg blir kastet ut? :)

Skrevet

Lurer på en ting ang det... Hvis jeg får en advarsel, går den opp til 1% da? Og kan jeg få flere advarsler på samme innlegg? Og blir den advarselen stående bestandig?

Ergo hvor mange ganger kan jeg "drite meg ut" før jeg blir kastet ut? :)

Den vil øke med 20% for hver advarsel (100%/5 advarsler). Tror de sletter seg selv om man ikke har fått fler i løpet av en viss tid. Skal godt gjøres å få flere advarsler eller øke mer enn 20% på et innlegg om det ikke er et veldig grovt overtramp av Retningslinjene og/eller Nettiketten, de fleste vil forhåpentligvis ha naturlige sperrer for å ta det skrittet liksom.

Skrevet

Den vil øke med 20% for hver advarsel (100%/5 advarsler). Tror de sletter seg selv om man ikke har fått fler i løpet av en viss tid. Skal godt gjøres å få flere advarsler eller øke mer enn 20% på et innlegg om det ikke er et veldig grovt overtramp av Retningslinjene og/eller Nettiketten, de fleste vil forhåpentligvis ha naturlige sperrer for å ta det skrittet liksom.

Oki, thanks! Utrolig mye rart jeg pønsker på når jeg ikke får sove om natten....! :)

Skrevet

Nå er det straks nye og enklere regler på plass som vil gjøre dette tydeligere.

Om man gjør "milde" overtramp (som feks for stort banner) så sender vi kun ut pm uten å justere advarsel%.

Ved vanlige brudd på retningslinjene vil man få en pm med begrunnelse samtidig som grafen blir justert opp. Om man retter seg og lærer av sine feil er det fullt mulig å justere denne ned igjen etter en tid, en advarsel slettes automatisk også etter en viss tid om man ikke har fått flere.

Gjør man veldig grove brudd på reglene, feks kommer med direkte trusler mot personer, kan man bli kastet ut fra forumet selvom man har 0% på grafen.

Håper det var svar nok

Vipsen

Skrevet

Nå er det straks nye og enklere regler på plass som vil gjøre dette tydeligere.

Om man gjør "milde" overtramp (som feks for stort banner) så sender vi kun ut pm uten å justere advarsel%.

Ved vanlige brudd på retningslinjene vil man få en pm med begrunnelse samtidig som grafen blir justert opp. Om man retter seg og lærer av sine feil er det fullt mulig å justere denne ned igjen etter en tid, en advarsel slettes automatisk også etter en viss tid om man ikke har fått flere.

Gjør man veldig grove brudd på reglene, feks kommer med direkte trusler mot personer, kan man bli kastet ut fra forumet selvom man har 0% på grafen.

Håper det var svar nok

Vipsen

Takk :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...