Gå til innhold
Hundesonen.no

Klarer ikke å svare


Recommended Posts

Jeg skal prøve å svare på noe, men så kommer bare dette opp : Beklager å måtte skuffe deg, men funksjonen du brukte ga ingen brukbare resultater.

Feilen som ble returnert var:

Sorry, you do not have permission to reply to that topic

Hvorfor sjer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det samme skjedde til meg da jeg skulle svare på minnelunden.. :) vet det var en periode det ikke var lov å kommentere der, men gjelder det enda? var svar på det jeg skulle svare på hvertfall...

Det er der jeg heller ikke klarer det <_< Det er jo andre som klarer det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det syns jeg er tragisk... Er kjempe glad for de tilbakemeldingene jeg har fått på innlegget mitt i minnelunden jeg.. Skal folk måtte opprette en ny tråd for å si at de tenker på en liksom?

mulig det er jeg som syns det blir for dumt, men... meg om det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav

Jeg har forståelse for at 30 RIP'er eller "kondolerer" kan synes overveldende (jeg antar at de fleste vet hva RIP betyr), men for den det angår kan det kanskje ha sin betydning likevel? Uansett; de som kjenner hund og eier (om enn bare fra nettet) vil kanskje skrive noe mer enn ett fattigslig RIP for å vise sin medfølelse?

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillater meg selv å ytre min mening og si meg enig med bl.andre Per Olav her. :)

Det er veldig godt å få tilbakemeldinger når man har mistet en god venn og skriver om den. Det syntes jeg selv var veldig godt når jeg mistet Zico!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det burde være mulig å legge inn tilbakemeldinger.

Man kan selvsagt oppfordre folk til å la være å legge inn meldinger hvis de ikke har mer å skrive enn "rip" eller "kondolerer", men ser ikke helt problemet. Det blir litt som i "presenter deg selv" - veldig mange skriver jo stort sett kun "velkommen hit" eller lignende.

Jeg leste en av de trådene med tilbakemeldinger, og det var fine tilbakemeldinger fra folk som tydelig kjente hunden som var gått bort og eieren - og ingenting er vel bedre enn det?

mvh

HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det syns jeg er tragisk... Er kjempe glad for de tilbakemeldingene jeg har fått på innlegget mitt i minnelunden jeg.. Skal folk måtte opprette en ny tråd for å si at de tenker på en liksom?

mulig det er jeg som syns det blir for dumt, men... meg om det... :)

Jeg er helt enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg synes forsåvidt at et "kondolerersvar" over PM vil være bedre. Det vil også være en mer personlig måte å vise sin medfølelse på... Eller?

MVH PIP

Sant nok :) Men jeg synes forsatt at vi bør få lov til å skrive i forumet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Har du et godt argument for at man fortsett skal få skrive i forumet? En kondoleringsmelding har jo ingen allmenninteresse, og jeg regner med at ingen konolerer bare for å få tilfredsstillt sitt eget eksponeringsbehov?

MVH PIP

Jeg er ikke helt sikker på om jeg er enig i den litt skjulte insinuasjonen. Mener du også at folk går i begravelser p g a eget eksponeringsbehov?

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Hei igjen Per Olav!

Var det så dårlig skjult? :) Skal jeg være helt ærlig? ...det er jeg jo alltid så: Ja, jeg tror faktisk det er de som gjør det, og jeg tror det er de som kjøper de største kransene og bukettene bare for å vise at DE ihvertfall har en snev av empati. "Se _hvor_mye_jeg_bryr_meg_syndromet" kaller jeg det. Hvis man virkelig bryr seg, så er det ikke så viktig å få vise det for hele verden...

...men det er meg. Andre har helt sikkert andre meninger. Jeg mener fortsatt at respons på de trådene bør foregå via PM og ikke i et åpent fora.

MVH PIP

Siden PO ikke tar diskusjonen, tar jeg stafettpinnen og fortsetter litt til: ;)

Du har nok et poeng - de menneskene som både kondolerer, møter i begravelse eller kjøper de største kransene - alt for å vise det for hele verden, finnes garantert. Jeg skjønner likevel ikke hvorfor det skulle være et argument for å låse forumet for respons - for alle er ikke sånn. Jeg vil igjen sammenligne med "presenter deg selv"-forumet: Jeg vedder store muffins på at det finnes folk som legger inn innlegg der enten kun for å vise hvor velkommende og inkluderende de er (ergo gode mennesker), eller for å få opp innleggstelleren sin. Jeg synes likevel ikke det er noe argument for å stenge prensenter-deg-selv-foraet for respons. Tilbake til "Minnelunden": Man kan ha en "pinned" instruksjon på hvordan forumet bør være - feks at man ikke ønsker upersonlige "rip"-innlegg, og at forumet er til for at man skal kunne gi trøst og tanker til de man kjenner eller "kjenner" i tunge stunder.

Jeg leste selv en tråd i "Minnelunden" med responsinnlegg i, og må innrømme at tilogmed jeg syntes det var rørende lesning - og jeg blir kalt en kyniker. Det er lenge siden jeg har sett noe rørende på nettet - og kan aldri huske før å ha sett noe rørende på et diskusjonsforum, så hvorfor fjerne en slik mulighet? Muligheten for respons i "Minnelunden" gjør at man etter å ha lest en i utgangspunktet trist melding likevel kan sitte igjen med en god følelse etter å ha lest svarene - og for den som får gode tilbakemeldinger kan det nok være godt å kunne gå inn å se på dem på nytt i tunge stunder. Jeg mener det er argumenter for å tillate respons, men klarer ikke helt å se at det finnes noen argumenter mot respons...?

mvh

HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med HeliX. Hvis jeg hadde et innlegg på minnelunden, eller dersom jeg sørget over en av mine kjære så ville jeg sette pris på omtanke fra andre mennesker. Jeg forstår at "RIP" alene er en litt for kort melding, og at mange av disse kan være irriterende å lese, men da kan vi heller ha en regler for det som tilsier at vi kun skal skrive dersom vi faktisk har noe på hjertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vill var 12kg ved 17 uker/4mnd, og har endt opp på 19,5kg og rett over 50 cm😅 Roet seg betraktelig etter 5mnd😅
    • Tenkte det passet fint med en liten oppdatering, nå som jeg snuser litt innpå forumet igjen og Sydney har blitt en gæmlis Om tre dager har hun rund dag, og har vokst et ordentlig hvitt skjegg. En god gammel dame har hu altså blitt, men ennå sprek som bare det. Akkurat nå chiller vi etter å ha tatt oss en fin tur på fjellet Lett og deilig regn, og lite folk. Tok ikke med kamera, så blir mobilbilder! Hun ser så kompakt og rar ut her, haha Er igrunn spinkel.
    • 13-åringen min har også bare ett gir, og hun løper alle turer. Hun har i tillegg en del muskelsvinn, bilyd på hjertet og en skranglete skulder, så en frisk 13-åring tenker jeg i hvert fall det er uproblematisk å løpe med. Jeg har fått beskjed fra veterinæren om at jeg bare skal la min styre tempoet som hun vil.
    • Jeg har en eldre hannhund på 13 år, blandingshund, mor er husky. Han er et sportstype, bygd lett og rask. Veier 26-29 kg, varier i vekt, pga han fortsatt blir like surrete når nabotispene har løpetid 🙊 Han har alltid vært med på lange gåturer og sykling/løping/ski. Har redusert litt på turene som han er med på, men har han med på intervall løping, maks 4 km.  Han er usedvanlig sprek og holder koken på tur, dersom han sakker tempoet så følger jeg han. Veterinæren sier han er ekstremt sprek og frisk for alderen. Har minimalt med muskelsvinn og bevegelsesapparatet er som på en unghund. Ellers frisk med god hjerte/lunge helse. Hun mener han bare har godt av løpeturene, men jeg bekymrer meg alltid for at det blir for mye.. Han har aldri vist tegn til at det er for mye, han elsker å løpe, og vi går både før og etter løpingen. Han henter seg like fort inn som alltid etter løpeturene.  Har han aldri med på løpetur i solsteik eller over 20 varmegrader. Da holder vi oss til å gå.    Er det noen som har eldre senior hund som de løper med? Skjønner at jeg bare skal være veldig fornøyd med sprek og frisk gammelmann i hus, men jo eldre han blir, jo mer bekymret blir jeg for at noe skal skje han ❤️ 
    • Ja, de roer vel kanskje ned voksingen veldig nå fremover, ikke like eksponensiell som den har vært til nå  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...