lebello Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Tenkte meg en tur bare for å kikke, uten hund. Aldri vært på utstilling før, jeg! Må se hvordan det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavxxx Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 jeg tar vel kanskje turen innom, uten hund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 24. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Og alle som kommer innom må komme og si hei til meg og JEampi!! jeg skal gå bort å hilse på jaktlykke som jeg har sett en drøss med ganger på utstilling, men ikke turd å gå bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Og alle som kommer innom må komme og si hei til meg og JEampi!! jeg skal gå bort å hilse på jaktlykke som jeg har sett en drøss med ganger på utstilling, men ikke turd å gå bort! Så gøy! Jeg vil gjerne hilse på deg og! Jeg svirrer vel rundt med et forvirra blikk og håret til værs as usual ! Jeg er i ring 8. Fra kl. 12 og utover. Skal finne ringen din også!! PS: Kameraet er fulladet.... så det blir vel et par bildebeviser til sonen hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Søndag klokken NI!! I'll be there. klasse 2 og 3 som går søndag sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 24. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 vi stiller søndag kl 11:) hvilken ring husker jeg ikke, men vi skal opp begge dager og tusle rundt:D Glær mæ!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 I'll be there. klasse 2 og 3 som går søndag sant? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Glær mæ!! Verste bokmålen jeg har sett på en stund (sorry bare måtte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 d e ikke bokmål men norlænding! Typisk kine den dialekta der *hihi* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 vi stiller Lørdag og har fått oppmøte tid kl 11, men er siste rasen ut og det er bare 7 raser i vår ring(inkludert samojed) så det blir spennede å se hvordan det går da med 6 andre samojeder i til konkuranse(går vell ut med blått vi da forde om hun har fått cert av den dommeren før) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Lykke til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cocker-eier Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Ja masse lykke til alle sammen!! (såå misunnelig på dere som får dra på utstilling allerede, må selv vente til juni, da er forhåpentligvis pelsen lang nok.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 25. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2006 Vi spiser frokost vi nå s¨å skal vi opp og se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 25. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2006 Lykke til alle sammen! Venter spent på resultater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2006 Er det ingen andre en meg som har papillon her inn på hundesonen som skal på NKK Bergen..? Ikke rart heller,alle de 30 papillonene er vell de fra Rabioso og Candyflower... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 25. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2006 Vi spiser frokost vi nå s¨å skal vi opp og se på Jeg fant dere! *sprette* Sinnsykt mange folk der oppe i dag, er bare hjemme på spisepause før jeg tusler opp igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mina Skrevet 25. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2006 Jeg fant dere! *sprette* Sinnsykt mange folk der oppe i dag, er bare hjemme på spisepause før jeg tusler opp igjen... Jeg kommer tidlig i morgen igjen! *sovne på vipsen* Nå skal jeg til askøy med mine søte små (som forøvrig ikke kan kalles pølser lengre, siden jeg fant en annen rase som var mer pølse). Ut og tusle i en skog, med noe dugnad greier.. B) Uansett, vips, skal du opp i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavxxx Skrevet 25. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2006 Jeg kommer tidlig i morgen igjen! *sovne på vipsen* Nå skal jeg til askøy med mine søte små (som forøvrig ikke kan kalles pølser lengre, siden jeg fant en annen rase som var mer pølse). Ut og tusle i en skog, med noe dugnad greier.. B) Uansett, vips, skal du opp i morgen? jeg tenkte jeg skulle komme når du skal stille ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 25. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2006 Jeg kommer tidlig i morgen igjen! *sovne på vipsen* Nå skal jeg til askøy med mine søte små (som forøvrig ikke kan kalles pølser lengre, siden jeg fant en annen rase som var mer pølse). Ut og tusle i en skog, med noe dugnad greier.. B) Uansett, vips, skal du opp i morgen? Myk jeg, så det går fint *brette dyne rundt*. Pølsene dine ble degradert en smule ja, så ut som beltedyr de vi fant Skal opp i morgen tidlig tenkte jeg, overdose hall-trening på småripset mitt. Kan jo tytes i kveld så fikser vi det som i dag *låne vekk parkeringsplasser* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 25. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2006 resultater anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 25. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2006 Enig med toya, jeg vil se resultater! 10 buhunder, det var mange!! trur broren til ask stiller også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 25. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2006 Var moro å treffe så mange kjente i dag Vi får lage en bildetråd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mina Skrevet 25. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2006 jeg tenkte jeg skulle komme når du skal stille ut. Dvergene starter kl. 11 i ring 8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 25. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2006 Kjempe kos å hilse på dere alle i dag:D bilder kommer av Bedickte og Wheetenmali i junior handling:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 25. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2006 Ingen som har resultater eller bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar