Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK BERGEN!

Kine Helen

Recommended Posts

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

hehe vi prater om Askøy broen vi...........

Ja og så vidt jeg vet så er ikke vi ferdig å betale på den før i NOVEMBER :) med den trafikken over der så synes jeg godt vi kan få gratis bro til sommeren jeg altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man betaler for broen nå, hehe det jeg mente var at hvis jeg henter jeampi i byn så får jeg jo regn. i posten sånn om 4 mnd så da betaler jo jeg self deT:)

åååååh sånn ja! *den indre blondinen slår til igjen* :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nesten sjokk jeg :P 7 samojeder påmeldt på bønes(det er rekord mangen) og atpåtil dommerendring også(som om det ikke var nokk med all konkuransen da?)

det eneste positive er at dommeren har gitt Aiwa cert 1 gang før :( så da krysser vi fingre og tær :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dachs. Den eneste i verden jeg kunne tenkt meg forøvrig :huh:

Edit: nei det var det ikke, det er den brune jeg ønsker meg i skjul, men han er en Dachs han også...

Japp! :P Men han får du bare låne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen Racketsenter på Bønes :D

Hvor er det? :) Tenkte jeg skulle komme opp å se. Men da tror jeg at jeg skal ligge i sentrum hos en jeg kjenner. Går det buss fra sentrum?

Han bor der med buss stasjonen tror jeg :rolleyes:

Er ikke kjent i det hele tatt der oppe :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det? :) Tenkte jeg skulle komme opp å se. Men da tror jeg at jeg skal ligge i sentrum hos en jeg kjenner. Går det buss fra sentrum?

Om du tar 60-bussen (Gaia Trafikk) fra bystasjonen, perrong 13 sist jeg var der, og sier du skal til Fjellsdalen. Bussen som går over Fyllingsdalen stopper der før langstoppet, den over Fjøsanger stopper ved Bønes Senter, blir et stykke lengre å gå. Nedi krysset der bussen stopper står det parkeringsvaktene og så er det bare å følge de svarte boss-sekkene opp til hallen. Er et lite stykke å gå fra busstoppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tar 60-bussen (Gaia Trafikk) fra bystasjonen, perrong 13 sist jeg var der, og sier du skal til Fjellsdalen. Bussen som går over Fyllingsdalen stopper der før langstoppet, den over Fjøsanger stopper ved Bønes Senter, blir et stykke lengre å gå. Nedi krysset der bussen stopper står det parkeringsvaktene og så er det bare å følge de svarte boss-sekkene opp til hallen. Er et lite stykke å gå fra busstoppet.

Okey :) Tusen takk :D Håper jeg kommer meg opp. Så kan jeg ta noen bilder når dere stiller, hvis jeg kjenner dere igjen :rolleyes::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på denne siden og bla ned til hvor det står "60 Bønes over fyllingsdalen". Der ser du tider. Du kan også ta "60 Bønes over Fjøsanger".

Her er et kart.

Forklaring på hvor bønes senter er og hvor racketsenteret ligger. Det er busstopp på bønes senter og der jeg har skrevet "her er et busstopp".

http://img62.imageshack.us/img62/4608/bnes21zs.png

Her har jeg zoomet litt inn:

http://img63.imageshack.us/img63/817/bnes7im.png

Håper du ble litt klokere nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu - da kom PM i går - det er 4 stabijer som skal stille og det er sjelden vi er så "mange" hihi! (Det er en tiendepart av alle i rasen i hele landet det) :D

Vi har oppmøte på lørdagen i ring 8 kl. 12.00, dommer Anne-Marit Olsen. 11 raser i gruppe 7 fordelt på 58 hunder - DET blir spennende det! Jeg glede-gruer meg til neste helg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å stille Tulla, men er så nervøs at magen har krøllet seg allerede.. :)

Både min og hennes første skikkelige utstilling (ikke valpeshow), og jeg aner knapt hva det går i! :D Skit au.. Vi kommer oss nok gjennom det. Skal stille på lørdag, kl ni. Søndag skal vi på spanielutstillingen på sotra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...