Kine Helen Skrevet 4. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 hehe vi prater om Askøy broen vi........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 hehe vi prater om Askøy broen vi........... Ja og så vidt jeg vet så er ikke vi ferdig å betale på den før i NOVEMBER med den trafikken over der så synes jeg godt vi kan få gratis bro til sommeren jeg altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 hehe vi prater om Askøy broen vi........... åååå....! Var i nordhordland jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Nå skal bompengene dobles og utvides jo, vi skal jo ha Bybane folkens! :wallbash: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Nå skal bompengene dobles og utvides jo, vi skal jo ha Bybane folkens! :wallbash: huff ja... Håper noen får nytte av den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Man betaler for broen nå, hehe det jeg mente var at hvis jeg henter jeampi i byn så får jeg jo regn. i posten sånn om 4 mnd så da betaler jo jeg self deT:) åååååh sånn ja! *den indre blondinen slår til igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Deam.. da må jeg opp lørdagen og da.. uten hund:) hehe så jeg kan seee på alle dere andre:) være hoff fotograf! men da må dere komme søndagen og altså!!!! Må ta en titt på Blondie også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 Fikk nesten sjokk jeg 7 samojeder påmeldt på bønes(det er rekord mangen) og atpåtil dommerendring også(som om det ikke var nokk med all konkuransen da?) det eneste positive er at dommeren har gitt Aiwa cert 1 gang før så da krysser vi fingre og tær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mina Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 Merlin skal stilles! Må bare finne noen som vil gå med han nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 hvilke rase er han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 hvilke rase er han? Dachs. Den eneste i verden jeg kunne tenkt meg forøvrig Edit: nei det var det ikke, det er den brune jeg ønsker meg i skjul, men han er en Dachs han også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mina Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2006 Dachs. Den eneste i verden jeg kunne tenkt meg forøvrig Edit: nei det var det ikke, det er den brune jeg ønsker meg i skjul, men han er en Dachs han også... Japp! Men han får du bare låne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Japp! Men han får du bare låne.. Vil jo ikke låne den jeg ikke vil ha, men det visste du vel siden du sa det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Bergen Racketsenter på Bønes Hvor er det? Tenkte jeg skulle komme opp å se. Men da tror jeg at jeg skal ligge i sentrum hos en jeg kjenner. Går det buss fra sentrum? Han bor der med buss stasjonen tror jeg Er ikke kjent i det hele tatt der oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Hvor er det? Tenkte jeg skulle komme opp å se. Men da tror jeg at jeg skal ligge i sentrum hos en jeg kjenner. Går det buss fra sentrum? Han bor der med buss stasjonen tror jeg Er ikke kjent i det hele tatt der oppe Om du tar 60-bussen (Gaia Trafikk) fra bystasjonen, perrong 13 sist jeg var der, og sier du skal til Fjellsdalen. Bussen som går over Fyllingsdalen stopper der før langstoppet, den over Fjøsanger stopper ved Bønes Senter, blir et stykke lengre å gå. Nedi krysset der bussen stopper står det parkeringsvaktene og så er det bare å følge de svarte boss-sekkene opp til hallen. Er et lite stykke å gå fra busstoppet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Om du tar 60-bussen (Gaia Trafikk) fra bystasjonen, perrong 13 sist jeg var der, og sier du skal til Fjellsdalen. Bussen som går over Fyllingsdalen stopper der før langstoppet, den over Fjøsanger stopper ved Bønes Senter, blir et stykke lengre å gå. Nedi krysset der bussen stopper står det parkeringsvaktene og så er det bare å følge de svarte boss-sekkene opp til hallen. Er et lite stykke å gå fra busstoppet. Okey Tusen takk Håper jeg kommer meg opp. Så kan jeg ta noen bilder når dere stiller, hvis jeg kjenner dere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Se på denne siden og bla ned til hvor det står "60 Bønes over fyllingsdalen". Der ser du tider. Du kan også ta "60 Bønes over Fjøsanger". Her er et kart. Forklaring på hvor bønes senter er og hvor racketsenteret ligger. Det er busstopp på bønes senter og der jeg har skrevet "her er et busstopp". http://img62.imageshack.us/img62/4608/bnes21zs.png Her har jeg zoomet litt inn: http://img63.imageshack.us/img63/817/bnes7im.png Håper du ble litt klokere nå Hvor er det? Tenkte jeg skulle komme opp å se. Men da tror jeg at jeg skal ligge i sentrum hos en jeg kjenner. Går det buss fra sentrum? Han bor der med buss stasjonen tror jeg Er ikke kjent i det hele tatt der oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Juhu - da kom PM i går - det er 4 stabijer som skal stille og det er sjelden vi er så "mange" hihi! (Det er en tiendepart av alle i rasen i hele landet det) Vi har oppmøte på lørdagen i ring 8 kl. 12.00, dommer Anne-Marit Olsen. 11 raser i gruppe 7 fordelt på 58 hunder - DET blir spennende det! Jeg glede-gruer meg til neste helg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Om det er noen plasser vi kan sjekke hvor mange som kommer av hver rase? Er ikke så inne på utstilling og slik jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 PM NKK Bergen Scroll ned siden og klikk deg innpå PM - da finner du alle rasene og hvilke ringer de ulike er i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Søren, jeg er nummer 1 i lydighet! Også driver jeg og finpusser på noen øvelser. plukker ut momenter og baklengskjeder igjen. Har ennå ikke fått baklengskjedet stå under innkalling og dekk under marsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Søren, jeg er nummer 1 i lydighet! Også driver jeg og finpusser på noen øvelser. plukker ut momenter og baklengskjeder igjen. Har ennå ikke fått baklengskjedet stå under innkalling og dekk under marsj Når da? Når da? *hoppe* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Når da? Når da? *hoppe* Søndag klokken NI!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 PM NKK Bergen Scroll ned siden og klikk deg innpå PM - da finner du alle rasene og hvilke ringer de ulike er i! Takk for hjelpen Det var få av tervuren, kanskje det er flere som har avrøyta hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Jeg skal prøve å stille Tulla, men er så nervøs at magen har krøllet seg allerede.. Både min og hennes første skikkelige utstilling (ikke valpeshow), og jeg aner knapt hva det går i! Skit au.. Vi kommer oss nok gjennom det. Skal stille på lørdag, kl ni. Søndag skal vi på spanielutstillingen på sotra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar