Benedicte Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 Jeg skal gå lydighet klasse 2, muuligens stille Cita (kommer an på om det er samme dag som LP eller ikke) og gå junior handling. I junior handling skal jeg gå med Frikk (dachs) og Cita - tror meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 27. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 Jeg skal gå lydighet klasse 2, muuligens stille Cita (kommer an på om det er samme dag som LP eller ikke) og gå junior handling. I junior handling skal jeg gå med Frikk (dachs) og Cita - tror meg. jeg skal heie på dere jeg:) hvilken dag skal dere gå lydighet?!? har ikke fått sett dere enda;( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 jeg skal heie på dere jeg:) hvilken dag skal dere gå lydighet?!? har ikke fått sett dere enda;( wuhuu Jeg skal gå lydighet på søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 27. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 Arg... den dagen skal jeg stille og.. håper jeg får sett dere fordet da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie05 Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 Rottis Nitro skal være med på utstillingen, meldte han på i dag Så nå er vi spente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria87 Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 Jeg har nå endelig funnet ut at jeg skal Drar opp natt til lørdag med nattoget, sover på hotell med en venninne og drar ned igjen natt til mandag. Skal stille to nakenhunder på søndagen, men ellers være tilskuer.. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 27. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 Da må du komme og hilse på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birte Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Jeg skal dit begge dager Skal stille sico på lørdagen, er det vel.. søndagen heier jeg på Benedicte og Cita i lp-ringen B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lizzie Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Jeg skal være "turist" og gleder meg til det! Kommer nok til å være begge dager. Skal heie på de som trenger det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Jeg kommer bare til å være der som tilskuer Skal være der både på søndag og på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Jeg kommer, skal bo hos Benedicte og Cita B) Det skal jeg og! Skal ike stille i noe da... Men skal være med som heiagjeng og fotograf! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 28. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 jeg har gjesterom og hvis noen vil krasje hos meg.. Jeampi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2006 Åh takk for tilbudet! Jeg må nesten se det litt an for det er mamma som skal kjøre meg ut til utstillingen og jeg vet ikke om hun gidder å kjøre meg til ask i stedenfor.. But I'll ask her Dere kommer hit i helgen som manger utstillingen er sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birte Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2006 Dere kommer hit i helgen som manger utstillingen er sant? sorry, men hva er manger utstillingen? hvor, når og hvilken klubb er det som arrangerer..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2006 sorry, men hva er manger utstillingen? hvor, når og hvilken klubb er det som arrangerer..? Nordhordaland hundeklubb, 11-12 mars. Ingen retrievere tillatt <_< edit: radøyhallen på manger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 1. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2006 Åh takk for tilbudet! Jeg må nesten se det litt an for det er mamma som skal kjøre meg ut til utstillingen og jeg vet ikke om hun gidder å kjøre meg til ask i stedenfor.. But I'll ask her Dere kommer hit i helgen som manger utstillingen er sant? vi kommer:) vi kan hente deg el noe vi hjemme på fredagen, så reiser vi opp begge dager:) hvis du vil da:) hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2006 Okei det går an Men jeg skal se det litt an for broen er så dyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 3. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2006 JEsus.. du betaler jo ikke noe for broen da dummA:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 3. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2006 Ååååhh - stemmer, den er jo gratis jo Gjett om boligprisene der kommer til å stupe til værs. Ingen som skal innom sentrum som skal ut dit? Edit: var på feil utstilling i hodet jeg nå, tenkte Manger, ikke Bønes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 3. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2006 Vipsen: jeg skal til Manger, fra Laksevåg, kan sikkert svippe innom sentrum. Forresten sender deg en pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 3. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2006 Man betaler for broen nå, hehe det jeg mente var at hvis jeg henter jeampi i byn så får jeg jo regn. i posten sånn om 4 mnd så da betaler jo jeg self deT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Man betaler for broen nå, hehe det jeg mente var at hvis jeg henter jeampi i byn så får jeg jo regn. i posten sånn om 4 mnd så da betaler jo jeg self deT:) Nordhordlandsbroen er gratis vel? Eller har de begynt på'an igjen på grunn av den (/=/#&¤)&%)"&%#&¤&%#¤= bybanen? Edit: takk for pm, mokken Edit2: fått vips med oppstoppernese på av Tuppetroll, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Nordhordlandsbroen er gratis vel? Eller har de begynt på'an igjen på grunn av den (/=/#&¤)&%)"&%#&¤&%#¤= bybanen? Når det er snakk om bybane. Det vil mest sannsynlig ikke være lov til å ha hund på bybanen. Og da vil det også komme en regel om at hund på buss ikke er lov. Hvordan skal jeg komme meg til trening da? GÅ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Når det er snakk om bybane. Det vil mest sannsynlig ikke være lov til å ha hund på bybanen. Og da vil det også komme en regel om at hund på buss ikke er lov. Hvordan skal jeg komme meg til trening da? GÅ? Jeg hørte Friele sa han skulle kjøre alle aktive hundeungdom fram og tilbake i den fine bilen sin. Fatter **** ikke hva de tenker med eller på! Nå bor jo ikke du der banen skal gå heller da, den skal jo bare gå fra sentrum til flyplassen, hvor bussene tar halve tiden og forurenser mye mindre. Er jeg engasjert? Har lovet meg selv at den dagen den er ferdig er den dagen jeg flytter fra byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Hvordan skal jeg komme meg til trening da? GÅ? He he...Du bor jo i feil bydel Broen er såvidt jeg vet gratis, så får vi se hvor lenge DET varer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar