Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK BERGEN!

Kine Helen

Recommended Posts

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Jeg skal gå lydighet klasse 2, muuligens stille Cita (kommer an på om det er samme dag som LP eller ikke) og gå junior handling. I junior handling skal jeg gå med Frikk (dachs) og Cita - tror meg. :icon_redface:

jeg skal heie på dere jeg:) hvilken dag skal dere gå lydighet?!? har ikke fått sett dere enda;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh takk for tilbudet! Jeg må nesten se det litt an for det er mamma som skal kjøre meg ut til utstillingen og jeg vet ikke om hun gidder å kjøre meg til ask i stedenfor.. But I'll ask her ;)

Dere kommer hit i helgen som manger utstillingen er sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh takk for tilbudet! Jeg må nesten se det litt an for det er mamma som skal kjøre meg ut til utstillingen og jeg vet ikke om hun gidder å kjøre meg til ask i stedenfor.. But I'll ask her :(

Dere kommer hit i helgen som manger utstillingen er sant?

vi kommer:)

vi kan hente deg el noe vi hjemme på fredagen, så reiser vi opp begge dager:) hvis du vil da:) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man betaler for broen nå, hehe det jeg mente var at hvis jeg henter jeampi i byn så får jeg jo regn. i posten sånn om 4 mnd så da betaler jo jeg self deT:)

Nordhordlandsbroen er gratis vel? Eller har de begynt på'an igjen på grunn av den (/=/#&¤)&%)"&%#&¤&%#¤= bybanen?

Edit: takk for pm, mokken

Edit2: fått vips med oppstoppernese på av Tuppetroll, hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordhordlandsbroen er gratis vel? Eller har de begynt på'an igjen på grunn av den (/=/#&¤)&%)"&%#&¤&%#¤= bybanen?

Når det er snakk om bybane. Det vil mest sannsynlig ikke være lov til å ha hund på bybanen. Og da vil det også komme en regel om at hund på buss ikke er lov. Hvordan skal jeg komme meg til trening da? GÅ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er snakk om bybane. Det vil mest sannsynlig ikke være lov til å ha hund på bybanen. Og da vil det også komme en regel om at hund på buss ikke er lov. Hvordan skal jeg komme meg til trening da? GÅ?

Jeg hørte Friele sa han skulle kjøre alle aktive hundeungdom fram og tilbake i den fine bilen sin.

Fatter **** ikke hva de tenker med eller på! Nå bor jo ikke du der banen skal gå heller da, den skal jo bare gå fra sentrum til flyplassen, hvor bussene tar halve tiden og forurenser mye mindre. Er jeg engasjert? :) Har lovet meg selv at den dagen den er ferdig er den dagen jeg flytter fra byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...