Kine Helen Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Går utifra at det er mange her som skal på NKK i bergen nå i mars:) Hvem, hva og når? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Jeg skal dit Skal stille Mini i åpen unghund klasse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Jeg kommer, skal bo hos Benedicte og Cita B) Skal stille juniorhandling og chinese crested i eksteriør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 B) det visste du vell fra før av. Vi skal men vi skal lørdagen så meg og deg skal hver sin dag Håper på certet på Aiwa da, men det kommer jo egentlig helt ann på dommeren da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2006 Jeg skal stille Amigo i juniorklassen på lørdagen. Reiser vel opp kvelden før tenker jeg og overnatter hos ei venninne av meg som også skal stille stabijhoun. Blir ekstra gøy når også mor og 2 av søstrene til Amigo også skal stille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2006 (Sorrry, OT, men.....) Jeg skal stille Amigo i juniorklassen på lørdagen. Reiser vel opp kvelden før tenker jeg og overnatter hos ei venninne av meg som også skal stille stabijhoun. Blir ekstra gøy når også mor og 2 av søstrene til Amigo også skal stille! Den ene søstra bor vel ikke tilfeldigvis i Arendal/Froland vel? Ei jeg trener agility sammen med har stabijhound som er på samme alder som Amigo. Men jeg vet ikke om ho skal stille i Bergen da... Det er vel ikke så mange av de i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2006 (Sorrry, OT, men.....) Den ene søstra bor vel ikke tilfeldigvis i Arendal/Froland vel? Ei jeg trener agility sammen med har stabijhound som er på samme alder som Amigo. Men jeg vet ikke om ho skal stille i Bergen da... Det er vel ikke så mange av de i landet? Bonus er fra sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2006 Den ene søstra bor vel ikke tilfeldigvis i Arendal/Froland vel? Ei jeg trener agility sammen med har stabijhound som er på samme alder som Amigo. Men jeg vet ikke om ho skal stille i Bergen da... Det er vel ikke så mange av de i landet? Nei, det er nok ikke søsteren hans - denne tror jeg er litt eldre og kommer fra Sverige. Aner ikke om hun skal stille, men det hadde jo vært kjempefestlig! Det er kun 35 individer her til land (til sammenligning er det bare 50 i USA... så det er ikke mange som kjenner rasen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2006 Bonus er fra sverige Hehe, stemmer det! Teflon hjerne her vettu Huska bare at det ikke er så mange i landet og trodde de var ca samme alder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2006 vi skal stille lørdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 22. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2006 Deam.. da må jeg opp lørdagen og da.. uten hund:) hehe så jeg kan seee på alle dere andre:) være hoff fotograf! men da må dere komme søndagen og altså!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2006 Jeg skal bare se og ikke røre tror jeg, tøtta har for lite pels. Noen som vet hvilke dag gruppe 1 går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2006 Deam.. da må jeg opp lørdagen og da.. uten hund:) hehe så jeg kan seee på alle dere andre:) være hoff fotograf! men da må dere komme søndagen og altså!!!! ja hvis ikke jostein skal jobbe så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Jeg skal bare se og ikke røre tror jeg, tøtta har for lite pels. Noen som vet hvilke dag gruppe 1 går? Gruppe 1 går søndagen. Skal stille Birk da, junior kl, pyreneisk gjeterhund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Jeg skal med papillon og det er på søndagen. Skal stille for andre gang som Junior. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 25. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 jeg skal vel og søndagen, stille chihuahua, 3 gang i junior:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Hvor skal det holdes? Står bare Bergen på NKK's terminliste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Hvor skal det holdes? Står bare Bergen på NKK's terminliste. Bergen Racketsenter på Bønes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Jeg har lyst til opp å kikke, hvertfall søndagen - det er typisk at jeg jobber lørdagen, så den satser jeg på at jeg ikke kan i år heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowDOG_ Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Koster det noe å komme inn? Tar muligens turen om noen gidder å kjøre meg bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 26. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Koster sikkert 30 el 40 kr å komme inn uten nr lapp:) Calina,.. ja du må komme og heie på oss:) hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Koster sikkert 30 el 40 kr å komme inn uten nr lapp:) Calina,.. ja du må komme og heie på oss:) hihi Selvfølgelig skal jeg heie på dere! Og jeg må få låne kameraet til å ta bilder også! hihi Det var morro å ligge nesten helt nede på bakken og ta bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Selvfølgelig skal jeg heie på dere! Og jeg må få låne kameraet til å ta bilder også! hihi Det var morro å ligge nesten helt nede på bakken og ta bilder... mobber du nå he he he , hvis ikke jostein skal jobbe så kommer vi å ser på deg også Kine. Kommer du å ser på meg når Aiwa skal stilles?(stiller bare henne på Bønes, ser ikke noe vits å stille Småen siden hun er Nuch) Vi skal jo Lørdagen då(dritt det der altså at vi ikke skal samme dagen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Mobbe? hvem jeg ? aldri! De rundt meg på Stord må jo virkelig å lurt på hva jeg drev med, etter at vi lazita, endelig fant ut av hvordan kameraet virket i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Koster sikkert 30 el 40 kr å komme inn uten nr lapp:) Calina,.. ja du må komme og heie på oss:) hihi Barn 10 Voksen 50 for NKK utstillinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar