Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundemiljøet kan være ordentlig dritt noen ganger!


meg123

Recommended Posts

Er så sinna! fikk nettopp høre fra ei vennine at hun må legge ned hjemmesiden sin nå, hun orker ikke å få mere dritt om at hunden hennes er stygg.

Hun har en nydelig hund, den er helt rå i lydighet, å ennå må folk rakke ned på. denne jenta er veldig ung også, så synes det bekymringsverdig at hun skal måtte få så masse dritt!

Hvis det er noen her inne på sonen som vet med seg selv at de har sagt stygge ting om ei lita jentes hund synes jeg de bør tenke seg litt godt om!

Hva ville dere følt?!

Her bruker hun masse tid på å lage hjemmeside om hennes lille stolthet åsså skal noen andre gå henn å rakke ned! det er så utrolig feigt!

Må også få med at personene kaller seg anonym i meldingene hennes.

Det er feigt det!

Hilsen oss som ikke synes noe som helst om hundemiljøet nå!!!!!

(skal man ikke prøve å være støttende og inttteresert i hverandre i hundemiljøet da? det har alltid jeg lært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et barn det er snakk om så synes jeg det er veldig trist at folk skal snakke stygt om hundene demmes.. Men er det voksne folk så blir jeg igrunn bare forundret over hvorfor de tar seg nær av det. Om noen snakker stygt om dyra mine så blir jeg litt "Hva er problemet ditt? :)" , og så er det glemt.

Synes kanskje problemet har to sider. Folk tar seg nær av ting altfor lett og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe å bry seg om? Altså her er det en som anonymt skriver til henne om at hunden hennes er stygg og da er det ikke mye tenking som skal til for å skjønne at det er bare en idiot(er) som er ute etter å provosere eller lage kvalme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en anonym person som har skrevet det, eller er det mange folk..!?

Er selvfølgelig dårlig gjort å slenge dritt om andres hunder, og da særlig til barn som kanskje ikke helt forstår at det er noen som bare skriver det for å være drittsekk.

Men jeg synes ikke at hun skal legge ned siden sin for det. Det er sikkert mange som synes at hunden hennes er fin, og at siden hennes er fin, selv om èn person ikke mener det!

Prøv å overtale henne til ikke å slette siden da :)

Er da bedre og bare slette meldingene, og komme seg over det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...