Gå til innhold
Hundesonen.no

Lita's første helg hjemme

Marianne

Recommended Posts

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Takker takker dere! Og nei det er ikke vanskelig å se rasene i henne, så kan vel kanskje si at hun er rasetypisk...! ;) Hihihi ;) Men, heldigvis for meg, så er hun så og si bare Schäfer i hodet sitt!!! ;) (Og det KUN fordi jeg er en uhelbredelig Schäfer-elsker! ;) )

Her er noen bilder som jeg tok for litt siden! Hun sovnet på fanget mitt, på ryggen! ;)

m001.jpg

Det er baklabben hennes helt til høyre på bilde! ;)

m007.jpg

m003.jpg

Skjønningen min assa!!!! :love2:

Crizpo: Hvem er han da? Jeg vet ikke noe om kullet, men når er han født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker takker dere! Og nei det er ikke vanskelig å se rasene i henne, så kan vel kanskje si at hun er rasetypisk...! ;) Hihihi ;) Men, heldigvis for meg, så er hun så og si bare Schäfer i hodet sitt!!! ;) (Og det KUN fordi jeg er en uhelbredelig Schäfer-elsker! ;) )

Her er noen bilder som jeg tok for litt siden! Hun sovnet på fanget mitt, på ryggen! ;)

m001.jpg

Det er baklabben hennes helt til høyre på bilde! ;)

m007.jpg

m003.jpg

Skjønningen min assa!!!! :love2:

Crizpo: Hvem er han da? Jeg vet ikke noe om kullet, men når er han født?

Han er ca 1.5 år, samme blanding, og helt lik ;) Vet du hvor din er i fra? Jeg kan få fødselsdatoen til han neste helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crizpo: Ja det hadde vært knall!! Jeg vet ikke hvor hun er fra, men jeg får papirene hennes snart, de glemte å ta de med. Så da får jeg vite når hun er født da.. Kan du ikke pipe på meg når du får vite det da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble glad når jeg fikk MMS'en av deg igår..hadde glemt at hun kom til deg så raskt.

Hun er utrolig søt, gleder meg til å møte hun også. ;)

;)

Skjønner godt at du gleder deg til det assa!! ;) Pip meg en sms eller noe når du tenker å komme neste gang å massere alle jentene da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig!! Jeg var jo lite utålmodig i går da, hoho.. Hun er kjempeskjønn, akkurat like skjønn som da jeg så bildene første gangen.. Deilig for deg å få en litt større jente, spesielt etter at Jenta ikke kom til deg allikevel.. Håper du får en spennende tid fremover nå, med to bikkjekrek. Også kan du oppdatere meg på hvordan det er å ha to pelser igjen.. Kos deg med Lita og fine Teq'en din=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crizpo: Ja det hadde vært knall!! Jeg vet ikke hvor hun er fra, men jeg får papirene hennes snart, de glemte å ta de med. Så da får jeg vite når hun er født da.. Kan du ikke pipe på meg når du får vite det da? ;)

Jo, det skal jeg gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig!! Jeg var jo lite utålmodig i går da, hoho.. Hun er kjempeskjønn, akkurat like skjønn som da jeg så bildene første gangen.. Deilig for deg å få en litt større jente, spesielt etter at Jenta ikke kom til deg allikevel.. Håper du får en spennende tid fremover nå, med to bikkjekrek. Også kan du oppdatere meg på hvordan det er å ha to pelser igjen.. Kos deg med Lita og fine Teq'en din=)

Hehe ja du var håpløst utålmodig....!!! :rolleyes:;) hihi

Oppdatere deg kan jeg gjøre alt nå! Det er DEILIG å ha to pelser igjen!!! ;););) Selvom Lita drar som et uvær, Tequila syns Lita er litt voldsom ute så innkallingen hennes er ikke akkurat 100% lengre, de girer hverandre opp når vi skal ut, matsituasjonen går ikke på langt nær rolig for seg, Lita har løpetid og er rimelig bitch og Tequila skal dermed passe på og blir like bitch mot andre hunder... :rolleyes:

Livet er herlig dere!!!! ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er hun jo! ;)

Laang ventetid dette ;) Nydelig er hun!

Loke gleder seg veldig til å møte henne...Han regner med at hun er litt mer vill og villig en kjipe Tequila ;)

Ikke at de kan leke sammen før Loke er ferdig med løpetiden sin...(og Lita selvfølgelig ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er hun jo! ;)

Laang ventetid dette ;) Nydelig er hun!

Loke gleder seg veldig til å møte henne...Han regner med at hun er litt mer vill og villig en kjipe Tequila ;)

Ikke at de kan leke sammen før Loke er ferdig med løpetiden sin...(og Lita selvfølgelig ;) )

Hehe skulle tro at hun er litt mere keen på å leke med han ja! ;) Men tro det eller ei, det lille blonde vesenet mitt inviterte Lita opp til skikkelig lek her istad! ;) Det varte ikke så lenge, for Lita tok litt for mye av, men de lekte litt!! ;) *stolt av blondien min!!!*

Og jeg har skikkelig troen på at Lita er ferdig først med løpetiden sin!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ikke som jeg kan se. Du vil få beskjed hvis en tråd fjernes, med mindre du åpenbart er en spam-bot. Simira med Moderatorhatt
    • Kan hende det bare er jeg som er fullstendig glemsk her altså, men jeg var så sikker på jeg hadde laget en «min hund» tråd til Karma, men isåfall er den borte nå. 🙈  Kan dere se på «bakrommet» om tråder har eksistert og er blitt slettet av en eller annen grunn? Eller er den sporløst borte isåfall?  Vil jo gjerne unngå at det skjer igjen om det er en grunn til at den er borte og det ikke bare er jeg som innbiller meg at jeg laget den tråden. 😂
    • Om du får til å taime vekkerklokke og morgenrutine sånn at valpen sover når dere forlater bilen den første tiden, så får du mer tid til å trene den mer forsiktig og gradvis på å være alene.  Meninger om tyggesaker uten tilsyn er delte mellom teoretikere og praktikere. (Det meste KAN i verste fall drepe hunden ved kvelning eller blokkering av tarm, men barn kan brekke nakken av å falle skeivt ut av en høy seng også, og en bekjent snublet på en skogssti og døde momentant av å lande med hodet på en stein. Det er mye potensielt veldig farlig som veldig sjelden skjer.) Fra flere tiår med skadefri altmuligtyggere våger jeg banne i kirka og trosse de mest forsiktige ved å anbefale en fordøyelig tyggesak, f.eks. okse*****, eller en fryst Kong, så har valpen noe annet å fokusere på enn at den er forlatt alene. Beste er selvsagt om den sover i bilen i starten, så du får mer tid til å venne den til å være i buret alene.   
    • Ved henting tenker jeg at stoffburet er helt greit. Når dere kommer hjem ville jeg hatt transportburet inne, hjemme, med et mykt pledd og noen godbiter i. La valpen utforske buret og oppfordre den til å være der litt, uten å lukke. Så ville jeg prøvd å ta med buret i bilen allerede første dag, og kaste noen godbiter eller legge inn en god tyggeting de 10 minuttene du skal levere. Hvis valpen kommer fra en skikkelig oppdretter bør den har erfaring med bilkjøring fra før, selv om det ofte er med mor og/eller søsken. Hvis valpen IKKE er trygg alene de 10 minuttene så er den tryggere i et solid bilbur enn et stoffbur den kan tygge seg ut av... Hvis det viser seg å være et problem ville jeg fått noen til å sett etter den den korte tiden leveringen tar.
    • Jeg får valp imorgen. Vi er godt forberedt og skal ha fem uker fri.    Det jeg stresser med er at barnet mitt skal i barnehagen neste uke for å gi valpen litt mer ro den første uken. Det jeg bekymrer meg for er at jeg må ha den med i bilen når jeg leverer i barnehagen. Er det innafor å la den være i bilen de 10 minuttene det tar å levere barnet?    til vanlig skal jeg ha hunden i et transport bur bak i bilen, men tenker at den skal få være i et Stoffbur i passasjersetet ved siden av meg når jeg henter den imorgen og den første uken.  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...